Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evelien_MG schreef:Ik denk dat we hier volgende week niet gaan redden! PH gaat omlaag en dit is haar vulva op dit moment. Ben gelukkig vrij tm maandag dus laat maar komen![]()
[ [url=m/EoI395.jpg]Afbeelding[/url] ]
cp112 schreef:@ilja, ik "melk" er idd een drupje af. Maar moet eigenlijk geen moeite koste. Zo wel dan zit er gewoon nog niet genoeg druk achter. Of je doet t niet goed dat kan ookhet is wel even een handigheidje die je moet krijgen.
Ilja_1997 schreef:Evelien_MG schreef:Ilja hoelang heeft die van jou dat al?
Al een week of twee gok ik. Ze is wel maiden en haar uier (met name speen) is minder ontwikkeld dan die van jouw merrie.
Evelien_MG schreef:Oh jeej! Ja met een maiden is het dan helemaal lastig inschatten. Als het nu zou komen bij mijn merrie zou ze 4 dagen eerder zijn dan vorig jaar. Dus zou goed kunnen. Maargoed dat zegt ook niet alles.
Eef_Bam schreef:Vraagje voor de kwpn-fokkers. Onze merrie stond voorheen in het systeem van het KWPN met een dekking van haar veulen uit 2017 bij de vorige eigenaar. Die dekking is nu uit het systeem maar de dekking van 2018 zie ik nog steeds niet staan. Heb ook geen dekbon of iets gehad van de hengstenhouder. Met wie moet ik nu contact opnemen? Of moet ik pas iets doen als het veulen er is? Neem aan dat ik moet kunnen aantonen van welke hengst het veulen is, maar dacht dat de hengstenhouder de dekking naar het KWPN zou communiceren.