Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gem schreef:parouscha schreef:nou mijn stalhouder belde net dat hij dacht dat net te lang duurde en omdat ze zoveel trapte. Maar veearts heeft haar opgevoeld en alles was goed , alleen omdat ze sinds gisteren zoveel melk geeft? Was hij bang dat ze niet genoeg melk meer had voor als het veulen er komt straks. En ik moest melk kopen bij een paardenmelkerij. Volgends mij valt dat wel mee, ze melkt pas sinds gister.. Wat denken julli? Vond het zelf wat overdreven merrie geeft pas biest sids gisternacht en dan nu al da erbij. Maarja heb ik iig alles eraan gedaan haha
Lijkt me onzin. De echte biestproductie schijnt toch echt pas te komen als het veulen geboren is. (Dan zou Rianne haar veulen nooit biest gehad hebben)

Hij is erg leuk, jammer alleen dat het een schimmel is ..

vanessakusje schreef:Essiesilly spannend het hartje morgen ben heel benieuwd!
Kyrkelover wat braaf van jouw veulen. Zo netje aan een touwtje meelopen.
Pretty beterschap met de koliek verschijnselen!
Magic stevige merrie! Ziete r super gezond uit. En mooie ijslanders.

nu weet ze dat ze daar vanaf moet blijven Libertylove schreef:Magic: Merrie ziet er goed uit
Dat Venus zich 8 dagen achter elkaar heeft laten dekken zeg! Frekja liet zich maar 1 of 2 keer dekken en dan was het klaar ...
Leuk dat ze door Boreas gedekt isHij is erg leuk, jammer alleen dat het een schimmel is ..

,flinke buik heeft ze nu hoor!
Magic_Ice schreef:Ik ben juist wel gek van (appel)schimmels, haha! Ik hoop ook op schimmelveulens
Vorig jaar en in 2007 liet Venus zich 5 dagen achtereen dekken, dus dit is bijna het dubbele.
In 2008 heb ik een hengstveulen gekregen van Venus x Skorri fra Gunnarsholti, dat was ook een supercombi! Ik heb hem nog steeds.
pretty schreef:Magic de merrie is niet meer te herkennen,flinke buik heeft ze nu hoor!
Conejo zo dat is ook al een hele kerel. Ons hengstje is ook een echte hengst hoor,streken lieten nog geen dag op zich wachten en we hanteren de harde hand. Zou toch echt eens een merrietje willen hebben uit Pretty,om het verschil te zien

jennyk schreef:parouscha: wat een leuk veulen! Kopie van zijn moeder zo dat hoofdje?
charaz: sterkte.
Aandacht vond ie geweldig vandaag 

Heb wel wat met de telefoon gemaakt. Maar zal zien of de kwaliteit toonbaar is. Al_Zawraa schreef:Wat een gave foto van Cookie, en wat een briljant onderschrift![]()
Ik heb net onze eigen DA even gesproken over Shoukran (Aziza was koliekerig, dus toch nog maar even de DA laten komen, tuurlijk werd ze op het moment dat hij aankwam ineens een stuk levendiger. Toch maar even wat pijnstillers en darmontspanners ingespoten omdat het flink rommelde van binnen, en ze zo in ieder geval vanacht geen last meer heeft.). Deze DA heeft Shoukran natuurlijk nog nooit gezien, maar zegt dat de kans dat de hartruis overgaat of beter wordt eigenlijk 0 is.. De kans is groot dat het alleen maar erger wordt naarmate hij groter wordt en het hart dus harder moet werken. De DA van Shoukran is op vakantie dus die kunnen we tot de 22e nog niet spreken, maar begin nu toch wel een beetje bang te worden dat er geen positief einde aan dit verhaal gaat komen..