Hier nog wat sneeuw bij gevallen maar paarden kunnen gelukkig nog wel even naar buiten. Vandaag ga ik toch maar weer de baan sneeuw vrij maken op een volte zodat ik wel weer kan longeren dan kan O'marisa gewoon weer werken want ze staat nu alleen nog maar te staan en kuilen te graven in de baan beetje zonde van mijn bodem vind ik dat. Gelukkig is het allemaal losse sneeuw dus krijgen ze ook geen klompen en glijden ze ook niet uit omdat het niet glad is dus met een touwtje over de neus buiten zetten zodat ze rustig blijft is dan wel niet heel vriendelijk maar wel effectief ze gaat niet springen of gek doen gelukkig. ga nu weer sneeuw scheppen bah maar is voor een goed doel.
Mijn drachtige poown is ijzerloos, en mijn hengst heeft alleen voor ijzers als die er ondertussen niet onderuit zijn.
Joto
Geplaatst: 21-12-09 15:55
Nee inderdaad, bedenk me trouwens net, van de paarden die 24/7 buiten staan, staan er ook nog 4 op ijzers, niks geen glij partijen gehad.
Hoop alleen dat Indira zich zelf niet voor de pootjes slaat, ben nu alleen vergeten uierfoto van paulien te maken, als het wel zucht is zal het nu wel wat weggetrokken zijn, maar daar vond ik het weer te zacht voor
Edit:
Lol had 2 fotos naar rtvdrenthe gestuurd.. Staan er nu allebei op
ohhhhh, Ik heb in de sneeuw gereden!! Gewoon in de bak, alg 30 cm sneeuw, en onze binnenbak is drama, dus tja, toch maar eens proberen... Farita heeft geen ijzers, en ik had wat vet onder de hoeven gedaan... En ZOOOOOO lekker gereden! Zelfs wat galop werk meegepakt, ze liep SUPER, en had er ook echt lol in, oortjes er goed op, en als ik dr lange teugel gaf met dr neus de sneeuw in duiken, hihi. Iedereen op stal was helemaal onder de indruk dat ik dat durfde... Maar... Het was écht niet glad in die poeder sneeuw!
hehe, hoezo niet? Was echt gaaf! Merrie vond het ook echt super leuk. (en had stiekum zelf al rondje door de bak gerend om te kijken of het écht niet glad was, lol)
Het scheelt trouwens dat Farita echt heel betrouwbaar is. Wegrennen heb ik dr nog nooit zien doen, en bokken is heeeeeeeeell soms, en dan is ze helemaal trots op zichzelf dat ze wel 10 cm hoog heeft gebokt Die loopt gewoon dr rondje, en als ze enthousiast is, gaat het tempo alleen ietsje omhoog, en moet je een tikje harder je best doen om dr uit galop te krijgen
idd jij durft hahahaha! mijne was knettergek gister buiten en wat denk je vandaag oedeem van voor tot achter echt gewoon overvol strak voor der uier heel zielig!! (ze eet wel goed e.d.) zo maar weer kijken of het minder is.. komt van de gekke bokke sprongen van gister denk ik..