Ook hier even een berichtje:
@Frenia, spannend hoor, Angel naar de hengst. Welke heb je nu gekozen? Je laat haar dus dekken in de veulenhengstigheid. Denk je dat het kwaad kan als ik dat bij Noa ook laat doen (ligt wel aan hoe ze de bevalling door komt uiteraard) Dan moet je wel het veulen weer een aantal dagen/weken missen
Vind je het dan niet vroeg om volgend jaar een veulen te krijgen. Ben altijd zo bang dat het dan nog zo koud is... En tinkerbell, nou zet hem op meid, gewoon even vannacht bevallen, dan is Frenia er vanaf 
@MM Ohhh die uiers zien er wel al goed uit hoor! Die van Darlah zijn echt leuk
2 witte melkflessen met een chocodoppie erop
@amanadake Volgens mij heb ik je nog niet gefelicitterd met je veulen!! Bij deze dus! De uiers van de andere merries komen toch al een beetje, je kan toch niet helemaal voorspellen hoe vol ze gaan raken 
@Keresa ook foto's van de uiers he, we willen wel zien hoor 
@Fique wat een mooie staart heeft ze zo, dat heb ik nog nooit eerder gezien. Ik zou hem inderdaad ook iets hoger laten hangen. Ze heeft wel al een aardig buikje 
@JennyK begint ook al ergens op te lijken!
@Muzefee, wat balen dat er nog niks is zeg! Kan me voorstellen dat je nu een wrak bent van de zenuwen
Bij die merrie van 21 mag inderdaad wel iets bij. Maar je ziet al gauw de ribbetjes van een wat ouder paard. Wel mooie kleur heeft ze!
@Dreeke, nou kom al aardig wat sachot in toch! Hoop dat het snel gaat komen!
@Max leuk ding hoor!
@Loolapelooza Nog even volhouden, bijnaaaa 320 dagen 
@Saffier jij bent al over de mijlpaal heen, hoop dat ze snel komt voor je.... Lijkt me altijd zo erg als je merrie over tijd is. Je bent de weken ervoor al zo zenuwachtig (ik tenminste) aangezien als ze dan nog eens langer lopen 
@Hollybollie balen dat de uier weer geslonken was
Hoever is je merrie nu?
@Hibourne ik zal voor je duimen hoor, het begin is er!
@Nikki veel succes!! Hoop dat er al wat is!
@ambie, Mijn noa is nu 324 dagen en ze heeft nog niet echt een gigantische buik hoor, dat komt waarschijnlijk komt dat wel... En anders moeten ze toch alleen maar dat gewicht meezeulen, dus een bescheiden buikje is wel lekker voor ze 
@Noire Buikje begint al aardig te komen! Nog wel lang wachten hoor 
@DMHorses fantastische hengst hoor, hoop ook voor je dat je snel een van nakomelingen mag berijden!
Nou volgens mij ben ik bij
Morgen ga ik weer foto's maken van Noa haar buik en uier, vandaag niet geweest, mijn bijrijdster is langsgeweest. Ik ben lekker uiteten geweest met mijn man, de kids gingen bij opa en oma logeren
Gisteren waren haar uiers toch al aardig vol, ze slinken niet echt na een dag beweging, dus het schiet op