Huh Delilha een veulen?Das dus mooi gemist, was net boodschappen doen...Dar zei gisteren nog dat het nog wel even zou duren. Maar ja, maiden he
Kijkt er toevalklig iemand naar Classy (CEOates)?Zij zou ook interessant zijn maar ik kom niet eens op hun site, laat staan de cam...
Nee, ik kom ook niet op de cam van Classy... ik krijg dan de site van Instandfinder??? Raar, want gisteren deed ie het wel
Nee...ik ga ook eens kijken....Ik keek nog of jij online was tijdens het veulenen van Delilha...maar nee..Marije offline...
Damn, gemist.. de zoveelste.. Ik ben nu echt te druk om merries te volgen...*zat in de college banken
Delilha ook gemist Volgens mij heb ik er nog maar één gezien dit seizoen.Thanks Marije dat je perse vanmorgen boodschappen wilde doen. (ik luister nooit meer naar je)
Ik heb nu aan staan: Goldie en Brandi (inderdaad naast elkaar Steph wit/zwart )Eclips, Megan en de cam van Hilltopstables.(en de buitencam van Marije)
Sjoert schreef:Paaseieren gekocht? Ik niet Marije wel (Rinske komt een paar dagen..... en dan weet je het wel)