Pony heeft de hele dag een stortdouche van vloeistof uit de spenen gehad. Een minuut lang echt hard druppelen en dan ophouden en niks meer voor een poosje. Verder situatie ongewijzigd. Jeroen zei wel dat de smaak een stuk normaler was, waterige melk. Hij blijft bij haar vannacht, ik moet gaan slapen en hem om 7 uur aflossen zodat hij naar z'n werk kan. Verder was Hansje vandaag rete druk dus das wel weer fijn
stomme merries dit jaar! 'Baas baas baas, ik ga bevallen, zorg je dat je erbij bent?' geen probleem paard, ik ben er voor je ' 1 april baas! in paarden dagen is dat een maand '
gefeliciteerd met de veulentjes pretty en jolinda!
helaas nog geen baby voor mel en ook niet bij woogy
Wendy1708
Geplaatst: 07-04-14 07:07
Gefeliciteerd, Jolinda! Fijne tijd, ook zo in de avond! Ik hoop dat het bij ons nog even duurt want ik zit midden in een verhuizing en een examen, daar alleen wordt je al zoooooo moe van! Maar als ik alle verhalen zo lees hoef ik niet bang te zijn dat er in de ochtend ineens een veulen ligt als je 's avonds nog niets merkt. Cp112, het leek er toch inderdaad op dat het vannacht zou komen! Moet je nog meer geduld hebben...