Bimmetje van harte met je mooie neef en nicht!! Ik ben eergisteren ook weer tante geworden. Zus heeft een tweede dochtertje (Evi). En nog eentje in de maak bij mijn broer zijn "duifje". Bij ons hangt de balans inmiddels behoorlijk scheef in het voordeel van de meiden, dus ben benieuwd of er nu een jongetje (en dan tevens stamhouder van de familie) op het programma staat
Melody: zonde zonde zonde.... toch knap met zo weinig voorbereiding.
Het sneeuw hier weer zo hard, wilt niet stoppen geloof ik.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 20-12-09 23:35
Gadver Heidie. Heb meteen buienradar gechecked, en het ene wolkje wat hier naar toe zou komen lost netjes op bij Tilburg. Helaas morgenvroeg om 7 uur wel sneeuw hier, en morgenmiddag om 15 uur flink wat.
Ik hoorde het net ook idd. Vindt sneeuw geweldig maar je bent echt thuis gebonden op deze manier, en mijn paard staat half uur rijden van mij af dus dat vind ik nu minder. En morgen krijgen we nog meer sneeuw.
Kijk maar uit Neon morgenvroeg.
inge176
Geplaatst: 20-12-09 23:47
Weer een hoop leuke sneeuw foto's gezien! Jammer van dat ene puntje Melody, maar inderdaad toch knap gedaan. Onze paardjes zijn gelukkig wel een paar uurtjes buiten geweest afgelopen dagen. Ze vermaken zich best. Maar wanneer er iemand naar het hek toeloopt komen ze er gelijk aan. Ze willen erg graag weer op stal.
Al_Zawraa
Geplaatst: 20-12-09 23:51
Hier een filmpje van onze (niet drachtige) dames in de sneeuw, gisteren gemaakt. Aziza staat stil toe te kijken hoe de anderen zich uitsloven
Zie hier Hala & Firenza's zelf bedachte pas de deux
Bedankt iedereen voor de felicitaties. @Melody, ik ben nu ook voor de 3e en 4e keer tante geworden. Allebei mn zusjes hadden al een kleine en nu nog 2 erbij
Sterkte Balou,dat soort beslissingen lijken me behoorlijk zwaar.
@gem:Ik had haar maar 3 keer een kwartier kunnen stappen thuis in een week tijd.Volgens mij was ze blij dat ze weer mee mocht en weer fatsoenlijk mocht lopen.
@bimmetje:Leuk is dat he,martijn zn zus heeft een meisje van 5 en een jongetje van 3,erg leuke leeftijd.
Romy is hun grote zus, die staat ook op de foto. Zij is nu 2,5 jaar oud. Romy is mijn petekindje.
Tessa is de kleine van mn andere zusje, ook een meisje dus. Zij is eind okt. 2 geworden.
Dus ik vond het erg leuk dat er nu ook een jongetje geboren is. We hebben hier echt allemaal meiden Caley is dus joep zn petekindje geworden en van de zus van de papa, dus wij hebben er nu 2. Gaat geld kosten whahaha.
Joey is het petekindje geworden van mn andere zusje en haar vriend.
manueeltje84
Geplaatst: 21-12-09 09:54
GRRRRRR Ik wordt helemaal gek van die sneeuw, ik kan niet eens fatsoenlijk in de binnenbaan komen
hier trouwens nog een update van wilma's buikje. Wilma was afgelopen zaterdag de 19e dus, 7 maanden drachtig. De buikgroei staat nu gelukkig even stil, anders had ik haar kunnen rollen aan het eind van de dracht denk ik haha. en nog een paar fotootjes van mn dikke dametje.
Wat een mooie kindjes Bimmetje! nogmaals van harte
Ik begin indd ook goed de balen van de sneeuw te krijgen.. Heb het er nu wel mee gehad.. Arme dieren kunnen niet eens naar buiten.. Gaan straks even hard aan de slag om een pad weer vrij te krijgen, dat ze in elk geval de benen kunnen strekken..
Nou ik mag zo fijn de kaakchirurg bellen! Ik zou woensdag bellen maar toen ging Dessa dood, Dus was er niet van gekomen, maar heb nu toch echt wel last.. Dus dat wordt geen wokken en gourmetten met kerst(hechtingen)..Pff!
dat is balen joto, hopelijk kun je nog wel wat snoepen met de kerst.
Onze ponykes staan vandaag wel weer gewoon buiten, met een dikke pak hooi. De andere 2 dames staan gewoon in de paddock met hun inloopstal, waar ze meer in staan dan buiten
Haha nou hier halen ze gelijk beide kiezen weg, heb er toen dik een maand last van gehad (genezen) Dus hier ook geen goede hoop voor, wou eigenlijk nog even wachten, heb volgende week concour, maarja als er sneeuw blijft liggen kan ik en niet rijden, en ga ik niet met trailer op pad.
Nee indd, denk zelf in noodtoestand, dat ik er dan heeeel hard over na zou moeten denken.. Grote wegen zijn nu wel ok hier, maar hier in het dorp is het spekglad