Pletje: Medewinner!
wij waren dus ex aequo?? Ik had ook 184 met 5 prijs. Mijn afsluiting van de L1. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wij waren dus ex aequo?? Ik had ook 184 met 5 prijs. Mijn afsluiting van de L1.
(wormmiddel, ivomec pour on, antibijt, ...)Pletje123 schreef:@Mabon: je duimen heeft geholpen geloof ik!!![]()
Hadden 184 en een 5e prijs! Eerste beker in de L1Op naar de L2! Zitten nu op de helft
Ik ga nu even op zoek naar namen!

Heel vreemd dat ze dit jaar nog geen uier heeft! Ze wilde waarschijnlijk even de traditie van haar drachten doorbreken, zodat jij weer opnieuw niet weet waar je aan toe bent.
Zou wel gemeen van haar zijn als ze zou overdragen!
Muzefee schreef:Ik rijd inderdaad ook nog op Linda.Ze is 12 mei uitgerekend en ik kan zeker tot een maand voor die dag door rijden. Heb wel eens meegemaakt dat ze 2 weken eerder veulende, dan heb je dus ook maar tot 2 weken voor de data doorgereden. Kan geen kwaad, zolang ze indd maar aangeven wanneer het genoeg is.
dan weten ze niet beter dan dat dat heel normaal is 
kan ook alleen een stapritje zijn 

omdat het veulen dan gemiddeld levensvatbaar is. Maar, ik houd ze goed in de gaten hoor, kijk naar uier, banden gedrag etc. Als ik denk dat het tijd kan zijn dan ga ik waken. Je rijd haar anderhalf uur? Als dat intensief is vind ik dat wel lang hoor!
Effies wat spulletjes halen tikt altijd wel aan he!
Ze zien er allemaal super uit! Heeft Linda al zoveel uier?
Doe je die sokken helemaal uitborstelen met een haarborstel of zo? Doe je er ook antiklit in? (puur nieuwsgierigheid
)
minnie_muis schreef:erg leuk halstertje Sue!
Pletje: Medewinner!wij waren dus ex aequo?? Ik had ook 184 met 5 prijs. Mijn afsluiting van de L1.
Jij gaat nu over naar de L2? Veel succes alvast!
Ik ben er ook nog niet uit met die namen.. hoewel ik nu wel wat namen op mijn lijstje heb
maar dat valt nog niet mee. Ze hadden daar vooral saaie blauwe en rode halsters..
Niet echt mijn smaak.

Verandert dus nogal
Het zijn de kleine dingen, en als je je merrie een beetje kent en je "voelsprieten" daarvoor goed uit hebt staan, dan weet je het meteen
Komt echt goed 

ga me toch serieus afvragen of er daar echt maar ééntje in zit.....