Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Reggea schreef:hoi hoi ik ben er ook.... kreeg sms van adnariM maar was idols aan het kijken en wou de uitslag graag weten, splash lijkt idd aardig rustig
fenja schreef:Reggea schreef:hoi hoi ik ben er ook.... kreeg sms van adnariM maar was idols aan het kijken en wou de uitslag graag weten, splash lijkt idd aardig rustig
Wie is er uit ????
MarijeR schreef:Macy had honger en ze vond het heerlijk om even geborsteld te worden.
Overigens moet je wel oppassen waar je staat. Sta je te dicht bij haar buik/flanken dan heb je je schoenen onder de melk.
Spuit er weer in straaltjes uit
MarijeR schreef:Ik denk dat haar spenen nog iets meer naar buiten staan dan gisteren. Toen spoot 's avonds de melk er ook uit maar toen was het meer onder haar buik.
Nu spuit het aardig naar de zijkant
Vorig jaar begon ze op 13 maart met melk spuiten en de 14e had ze het ook. Eind van de avond kwam toen het veulen.
Dana01 schreef:MarijeR schreef:Ik denk dat haar spenen nog iets meer naar buiten staan dan gisteren. Toen spoot 's avonds de melk er ook uit maar toen was het meer onder haar buik.
Nu spuit het aardig naar de zijkant
Vorig jaar begon ze op 13 maart met melk spuiten en de 14e had ze het ook. Eind van de avond kwam toen het veulen.
hmmmm ik ben al redelijk ver heen,......houd ik het vast nog wel even vol hier
sandorra schreef:Hier nog eentje als jij effe wil slapen marijeR -> Be my Guest.!!
Wij letten wel op en je kunt zonder zorgen gaan slapen. MOet je mij maar no gwel effe telefoon nummer pmmen.!!!