@Indian. Ik hoop voor je dat vanavond wel het veulen geboren word!
Go Indian Go
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Go Indian Go
ga me dus omkleden en naar het werk.
Mabon schreef:@Marlijntjuh Nee ze is door een andere hengst gedekt deze is kleiner dan orpha zelf en de vader van dat mega veulen was een heel stuk groter dan Orpha dus we gaan ervan uit dat het nu goed gaat, vorig jaar was ze echt mega dik ja op het laatst had ze een buik omtrek van 3 meter.
Voor degenen die gaan waken succes en hopelijk gaat het vannacht gebeuren.
Ik moet ook wakker blijven maar dat heeft een andere reden ik heb namelijk nachtdienstga me dus omkleden en naar het werk.
Voor alle anderen Weltrusten straks

Het is natuurlijk ook een groot paard 
Jij mag volgend jaar ook
!
kan het allemaal niet bijhouden zo veel zijn het er 
Maar het was Frenia's mijlpaal
Gefeliciteerd meid! 300 dagen alweer 

!!
kunnen wij samen babbelen melanie
Hollybolly schreef::D kunnen wij samen babbelen melanie

ja ik wou opvallen
vind die 300 dagen echt zoiets speciaals...maar was al bang dat iemand spontaan aan een veulen ging denken
die mocht direct hierheen verhuizen
En wat een schitterend verhaal *pinkt traantje weg*... Hopelijk gaat alles goed dit jaar!!
om 19u stond Baileys ernaast...
(al hoop ik voor jou dat ik het mis heb
)
) en wordt de stal niet alleen meer met stro maar ook met houtkrul als onderlaag gestrooid en wordt alles klaargezet (ontsmettingsproduct, emmer, touwtjes, fototoestel, ...) oooooeeee als ik er aan denk krijg ik meteen de kriebels in mn buik 
frenia schreef:Hahaja ik wou opvallen
vind die 300 dagen echt zoiets speciaals...maar was al bang dat iemand spontaan aan een veulen ging denken
![]()
![]()
Maar geeft niet hoor. Een mijlpaal van 300 dagen is een hele mooie dus die mag best opvallen! 
Dat dacht ik al.