Marije!! GEFELICITEERD!!!
Mooie aftekeningen hoor!! Ben benieuwd naar de foto's
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar ik gamijn onderschrift ook maar eens veranderen
Stephany schreef:He he Sjoert, heb ik EINDELIJK eens gelijk vanje gekregen!

klopt Sjoert, ik sliep al, ik was wel helder bij het opnemen volgens mij, maar moest een paar seconden nadenken...
Stephany schreef::D klopt Sjoert, ik sliep al, ik was wel helder bij het opnemen volgens mij, maar moest een paar seconden nadenken...

Sjoert schreef:Stephany schreef:klopt Sjoert, ik sliep al, ik was wel helder bij het opnemen volgens mij, maar moest een paar seconden nadenken...
Ja toen je opnam dacht ik: ooh die was nog wakker.
Maar toen ik zei dat Copper wel eens kon gaan beginnen, bleef het een paar seconden stil..
haha
Ja was heel stom, toen ik jou naam hoorde wist ik gelijk heeeh ik moet naar de computer/opstaan
en toen je Copper zei moest ik een paar seconden nadenken....slaat nergens op eigenlijk!
TheSam schreef:Hahah, ik dacht ook dat de wekker ging en toen ik Aniek belde zei ik dat Macy ging bevallen![]()
![]()
.

FennekeR schreef:TheSam schreef:Hahah, ik dacht ook dat de wekker ging en toen ik Aniek belde zei ik dat Macy ging bevallen![]()
![]()
????? Macy?

Caio weet even niet hoe hij zijn beentjes moet buigen/doen om goed te liggen, lief is dat!

TJTlover schreef:whaaaaaaa
weer gemist...en ik dacht vanmorgen nog: nee geen copper veulen...
want dr staat ook niet in mn telefoon dat ik gebeld ben...hoe kan dat nou...![]()