Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TheSam schreef:He Stephany, wat een leuk filmpje en wat een leuke combi zijn jullie!! Kan je haar niet voor jezelf houden?
TJTlover schreef:Ik moest jullie toch vertellen of mn paarje drachtig was!!!
JULLIE MOGEN HET RADEN!!!!!!![]()
![]()
![]()
Stephany schreef:http://www.animalranchspirit.nl/movie/luna.wmv
Hier kunnen jullie Luna zien
ik de tussenstal! Het muziekje erbij is wel erg leuk! Maar ik vond het emotioneel wel moeilijk om haar te zien...
Nee, bij mij ook niet?!
TJTlover schreef:JA DUSnou ja waarschijnlijk wel...want ze kon het niet voor 100% zeggen, want de baarmoeder schoot steeds weg...dus nu moeten we goed letten op dr uiers....en dan gaan waken !!
IK BEN NU ECHT SUPER HAPPY !!!!
TheSam schreef:@ Aniek: super! Hoe heten die 2 op de cam dan (als het Misty niet is)
TheSam schreef:TJTlover schreef:JA DUSnou ja waarschijnlijk wel...want ze kon het niet voor 100% zeggen, want de baarmoeder schoot steeds weg...dus nu moeten we goed letten op dr uiers....en dan gaan waken !!
IK BEN NU ECHT SUPER HAPPY !!!!
Leuk dat je super happy bent, maar dat 'waarschijnlijk' vind ik een beetje raar?
Faniek schreef:TheSam schreef:@ Aniek: super! Hoe heten die 2 op de cam dan (als het Misty niet is)
Nikita (kleine) 2 jarige veulen van Misty
en Fabiola 9 jarige merrie toen bij de stal gekocht waar Kimmes, Maroes en Snoopy ook staan
TJTlover schreef:ik zal het wel ff uitleggen![]()
![]()
De DA kon het niet voor 100 procent zeggen omdat de baarmoeder steeds weg schoot dus ze kon geen vrucht voelen. Maar omdat haar buik wel heel erg op die van een drachtige merrie leek, de baarmoeder steeds weg schoot, dr wss een klein veulentje in zit enz. denkt zij van wel. maar ze wou niet zeggen dat het helemaal zeker was omdat als het dan niet zo blijkt te zijn(er is nog een kleine kans) dat dat wel banketstaaf zou zijn voor degene die het leuk vinden ....
TheSam schreef:Op bladzijde 1 staat de link van Misty
cheyenne01 schreef:TheSam schreef:Op bladzijde 1 staat de link van Misty
dank u......niet dat het wil maar toch.....
TJTlover schreef:en ze is dan wss drachtig van een kleine hengst..
cheyenne01 schreef:
@de cam wil hier niet maar dat komt door de geweldige inbel verbinding....boerderij uit het jaar 0 en de apparatuur ook....
Faniek schreef:
Sam werkt die bij jou