_Patrick_, hier ook een paard dat door de dracht onwijs knuffelig is geworden. Ben benieuwd hoelang dat zo blijft als het veulen er is. Wat is je paard wit!! Op hoeveel dagen zit zij?
Luna, dat zou zeker kunnen.
CubaLibre, ah oke! Ze heeft van die lekkere gespierde billen.
Kim is vandaag weer mee geweest op buitenrit, geen enkel probleem en ze vond het wel weer even lekker. Ze geeft heel duidelijk aan wanneer ze weer een keertje met ons mee wil, dat is wel handig. Bij terugkomst niet eens een versnelde ademhaling, terwijl we toch ook wel wat stukjes draf hebben gedaan.
CL, ik heb ook een gokje gewaagd in je topic Dat baby on board stencil, heb je die online gekocht? Ik wil Joan ook voor een deel scheren ivm het zweten en zo'n stempel op de bil lijkt me geweldig. Ik kan hier alleen niks vinden?
Kbk, handig dat ze dat zelf aangeeft. Joan moet gewoon nog aan de bak hier. Volgens mij vindt ze dat ook niet erg, ze heeft nog zoveel looplust. Wel stap ik tegenwoordig tussendoor vaker
Hihihi, ze heeft meer bespierde billen gekregen sinds ze bij mij is gekomen KBK
Oew, mooie Whis!
@Noisy: Ik heb online gezocht naar n afbeelding, die opgeslagen, uitgeprint (op de matte kant van fotopapier, das wat dikker dan normaal papier) en daarna heb ik n self seal blad gebruikt.... toen alles eruit gesneden en hoppa! Klaar was ik
Ik kon nl nergens online m vinden zodat ik m kon kopen, dus maar zelf aan de knutsel gegaan
Fotsy
Geplaatst: 23-11-15 21:18
handig CL soms doe je het beter zelf
Bellarose wow knappe pony en palo, toevallig mijn lievelingskleur Fluffy kan ook mooi zijn he
knuffelige merrie Patrick, ze ziet er in elk geval goed uit en lekker wit amai hoedje af
leuke bende Marijer en allen op de paddock, bye gras
hier nog even op het gras maar bij regen blijven ze de rest van de week ook op winterweide maar daar is gras rap op en met dit weer vlug blubber, paddock is gedraineerd dus geen modder gelukkig. Onze weiden lopen wel allemaal goed af naar een beek dus dat scheelt altijd maar als het gras te kort komt dan wordt het ook modder. Bovendien heeft het gras ook zijn winterrust nodig.
Noisy de jouwe begint nu toch echt een hangbuik te krijgen, niet?
Mooi weer om buiten te rijden vandaag koudbloedkim, leuk nog even genieten
berggeitjes pretty en Nikita vindt zichzelf gepaneerd veel leuker , ze zien er allemaal goed uit en fluffy. oeie Casje krijgt de poorten open niet leuk. Gisteren ook even gevochten met de hengst, soms zou je ze toch gewoon ... opeten.... maar na een kat en muis spelletje heb ik lekker gewonnen .
schoppen en bijten naar hun buik is normaal als beebje heel actief is, ze kunnen dan tegen de ribben gaan duwen of de darmen en doet geen deugd.
CL, ik heb nog niet gegokt maar ik ga wel écht volgen leuk!!
Haha Fotsy gewonnen!! Yeah
Patrick, die is wit die van mij zijn nu meer geel/lichtbruin met grijze/zwarte/bruine vlekken! Eigenlijk best knap wat voor een zooitje ze van hun lijf kunnen maken
Gisteren had Amy last van een druk veulen. Ze stond te schrapen, ging liggen rollen en uiteindelijk duwde ze haar buik een paar keer tegen de muur en schudde zich eens uit en toen lag het veulen blijkbaar weer goed en ging ze eten...
Jeetje wat gaan sommige tekeer zeg! Grappig dat je het bij sommige amper ziet en bij een ander enorm
Mooi wit is ze Patrick
Arianne
Geplaatst: 24-11-15 14:12
Wow Vientje, bij jullie al aardig veel natte sneeuw eergister zeg! Hier nog niets gevallen. CubaLibre, heerlijke foto's van je knapperd én van de zonsondergang. KoudbloedKim, mooi te zien dat ze dan vaak naar één kant dragen hè? En MarijeR, wat heb je het toch mooi voor elkaar daar. Ben altijd een stille volger van je topic waarin je bijhoudt hoe het met je merries gaat, maar super hoe je alles daar hebt. Goed te horen dat het met de eerste groep al goed gaat DustinLover. Vind het super dat je dit doet. Wat een mazzelaars, die ukken. Zal je topic ook eens gaan volgen. Aaaa wat lief van Nikita dat ze speciaal voor ons een schoonheidsbehandeling deed! Topper Oh zucht Bellarose.... Wat een heeeeerlijke foto's! Smelt! We zijn voor onze oudste ook op zoek naar een überbraaf ponietje (ja, we hebben er nog niet genoeg ). Gisteren zagen we wat op MP staan, snel gebeld maar was alweer weg. Dus als iemand van jullie eens wat ziet of hoort?? Hou me aanbevolen wow Patrick, die is inderdaad wit zeg! Prachtig.
Oh mag ik even een foto van een niet-drachtige merrie spammen? Vorige maand is onze Giddy-Up Nederlands Kampioen jeugd kleine maat geworden: Ik kreeg deze foto van de week en ben er zo blij mee
Crines
Geplaatst: 24-11-15 18:31
Amai ik kon eens even een paar dagen niet lezen... wat geven jullie gas zeg Ik heb alles bijgelezen, mijn excuses als ik niet alles heb onthouden, heb het in stukjes bijgelezen en ben nu pas rond geraakt
Sterkte Tjinta met dit vreselijke verlies van je herder
Dikke buik al zeg van Kim en amai die lag inderdaad nogal dwars
Super dat het met de eerste groep in ieder geval goed gaat DL.
Wat een actieve veulens in die filmpjes! Echt waar, ik had geen idee dat je dit überhaupt te zien kon krijgen
Ik kan niet wachten tot onze kleine sprot zich ook eens zo laat zien ... Alhoewel, misschien denkt mamapaard daar anders over
Hier hebben de paarden me dit weekend een hartaanval bezorgd. Ik had ze allebei in het lange gras gelaten. Merrie aan de linkerkant van haar normale weide en hengst aan de rechterkant. Dus nog een groot stuk neutraal terrein tussen hen in.
Plots ZIE ik mijn hengst echt denken: "hey, wat als ik nu eens gewoon de beek oversteek? " Ik riep hem nog en daardoor stond hij heel eventjes te twijfelen of hij het risico op een razend baasje wel zou nemen, maar toen besliste hij dat het het zeker dubbel en dik waard zou zijn en stak hij zonder boe of ba de beek over
Imperiosa was zodanig geschrokken van de 20cm grotere op haar af stormende hengst dat ze het op een lopen zette... dwars door de draad, recht de straat op En ik maar lopen 2 ha drassig weiland over in een dikke winterjas en sneeuwbotten (jup ik was wel voorzien ). Godzijdank liep Imperiosa na een eind roepen van mijn kant een openstaand weiland op en kon ik hen zo te pakken krijgen. Buiten een kleine schram op haar achterbeen hebben de paarden er niets aan over gehouden. In die paar bange minuten dat ik hen achterna zat, zag ik wel hele rampscenario's voor ogen: aangereden paarden, opengereten benen, miskraam.. Wie zeiden er ook weer allemaal dat ik zo'n brave hengst had? Hij voelt zich duidelijk beter in z'n vel en begint steeds meer op het oude duiveltje in schaapsvacht te gaan lijken
Pfoe wat is dat schrikken zeg! Snap de rampscenarios wel hoor!
De dames moeten nog enorm wennen aan het feit dat dilys weg is. Gelukkig geen nieuwe rangorde. Al denk ik dat maylinn nog wel over marley gaat gaan. Die heeft van niets of niemand schrik.