Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sultan15 schreef:Wat een schattig filmpje van Belle! Echt lief!
Melanie dat begin al ergens op te lijken!
Murosch heel veel sterkte, nooit leuk dit soort dingen![]()
![]()
Inowa het lijkt of pepper haar tepels wat dichter naar elkaar toe zijn gaan staan? Nog niet echt veel voller lijkt zo van de foto? En leuk zo al die generaties! Stuk voor stuk knap!
Astrid wat een luxe zo vanuit je werkplek zeg! Wow!
Fairy gaat hard met haar uier.
Zo was hij eergisteren:
[ [url=m/Y95dq6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo gisteravond:
[ [url=m/Uc0Tmt.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zo vanavond:
[ [url=m/2ztA9w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wIgebw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Melktest/PH is 8-8,5.
Waar ik me wel een beetje zorgen om maak is haar temperatuur. Ik dacht eergisteren dat het handig was om haar basistemperaruur te weten. Dus even getemperatuurd en die was toen 38, wat ik al aan de hoge kant vond.(overdag gemeten) Maar goed elk paard kan een andere basistemperatuur hebben. Vanavond was haar temperatuur 38,4. Zou dit in combinatie met haar uiergroei iets van placentitis kunnen zijn of loop ik me nu weer te veel zorgen te maken? Morgen wil ik haar temperatuur overdag meten omdat ik weet dat de temperaturen in de avond vaak wat hoger zijn, maar weet niet zo goed wat nu te doen...
sultan15 schreef:ja precies, ik ken haar dus niet hoe ze is als ze niet drachtig is, en heb nog niet eerder haar temperatuur gemeten (lekker handig!). Ik temp haar morgen overdag en als het dan weer rond de 38 zit dan is het denk ik gewoon haar basis temperatuur. Als het morgen nog rond de 38,4 zit dan vraag ik wel even advies aan de veearts. hoe gaat het met bonita?