Gentle Vival gefeliciteerd, Apollo is inderdaad HUGE. Arme Polinka dat was dan wel heftig voor haar. Fijn dat nu alles oké gaat.
Faniek, he leuk een 'bekende' voor mij van 'vroeger' haha. Leuk dat je er ook weer bij bent.
Melody dat ziet er ook goed uit. Hopelijk dan nu!!!
Maarre Hera van Princeps.... HET WORDT NU TIJD!!!!
Dwyne
Geplaatst: 23-03-12 21:50
Welkom en Gefeliciteerd Noomi1!
Gentle_Vival, Gefeliciteerd met de knappe vent! Wat een joekel zeg! Kan me goed voorstellen dat je merrie daar moeite mee had. Gelukkig dat alles goed is gegaan.
Pfff Hera ga eens aan de slag met je veulentje en laat het op de wereld komen. Het is zulk mooi weer van het weekend!
G_V gefeliciteerd!! Wat een reus! Hoe gaat het nu met Polinka?
Marit gaat ook als een speer. Viel me gister al op dat ze punt billen kreeg en nu begint ook haar buik wat te zakken naar beneden. Zal me niks verbazen als ze over 2 weken een veulen heeft..
Gefeliciteerd Gentle, wat een knappe man!!! Idd, lijkt wel dat het kwpn-papa is geweest!! Gelukkig mag hij drinken nu en binnen een paar dagen zal Pol ook wat minder beurs zijn hopelijk!
Denk dat idd de andere merries (incl. mijn Hera) gaan wachten tot 1 april...enkel Winoa misschien niet
Bedankt voor de felicitatie's Polinka doet het super! Ze is heel lief voor Apollo en mijn vriend en ik mogen alles met Apollo doen, ze doet helemaal niet nukkig of anders dan dat ze was Wel wil ze zien wat we doen, als ze het niet ziet word ze een beetje onrustig maar ze doet totaal niet gemeen ofzo.
Ik ook DL, ik ook,... maar ik hoef hoop ik niet meer zo lang te wachten....
SteffieA
Geplaatst: 23-03-12 22:01
Noomi en Gentle beiden van harte gefeliciteerd met jullie veulenkinderen Maar tjee Gentle Apollo is écht groot ja. Geen wonder dat Polinka beurs was na het veulenen maar gelukkig heeft moeders kind geaccepteerd. En Noomi ik zeg..... foto's
Nee Charisma jij hebt bijna veulentje Vorig jaar was fab ook al bijna uitgerekend en droeg ze nog eventjes 20 dagen over Toen zouden we eigenlijk niet meer dekken, maja toen had ik mijn eigen hengst die ik moest laten gaan.. En wilde toch nog een merrie veulen van fab met meer lengte en een goed karakter.. laat die hengst dat nou net eens hebben
Maar volgend jaar blijft ze lekker leeg of het nu een merrie is of een hengst. Heb volgend jaar al genoeg merries die ik in de gaten moet houden als alles drachtig word
SteffieA
Geplaatst: 23-03-12 22:12
Btw Charisma maak je niet te druk over dat zendertje. Bij De Bemi Hoeve waar Cas staat hebben ze hetzelfde systeem (zendertje en camera) en hier hebben ze de afgelopen jaren meerdere malen red bag deliveries gehad waarbij het altijd goed gekomen is (tot nu toe in ieder geval ) dit jaar ook al eentje. Die mensen die dit soort werk doen zijn hier zo ervaren in dat ze echt wel weten wat te doen. En helaas kan het altijd een keer mis gaan maar daar moet je niet vanuit gaan.
Gefeliciteerd GV! Het is altijd even spannend als moeders het veulen niet laat drinken, maar gelukkig is het goed gekomen!
Gentle_Vival
Geplaatst: 23-03-12 22:15
Sannah schreef:
Gefeliciteerd GV! Het is altijd even spannend als moeders het veulen niet laat drinken, maar gelukkig is het goed gekomen!
Dat was het zeker! Was ook blij dat de DA zei dat ze er aankwam om te melken. We stonden er al vanaf kwart over 10 Uiteinderlijk werd het nog half 4 voor we naar huis reden
Muzefee; Ik duik ook me bed in. Ben al wakker sinds gister ochtend kwart over 7, kon vanmorgen vanaf stal nog 2 kopjes thee drinken en door naar me werk
Truste allemaal & degene die moeten waken, succes & sterkte!