En die foto om te
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. 
parouscha schreef:nou mijn stalhouder belde net dat hij dacht dat net te lang duurde en omdat ze zoveel trapte. Maar veearts heeft haar opgevoeld en alles was goed , alleen omdat ze sinds gisteren zoveel melk geeft? Was hij bang dat ze niet genoeg melk meer had voor als het veulen er komt straks. En ik moest melk kopen bij een paardenmelkerij. Volgends mij valt dat wel mee, ze melkt pas sinds gister.. Wat denken julli? Vond het zelf wat overdreven merrie geeft pas biest sids gisternacht en dan nu al da erbij. Maarja heb ik iig alles eraan gedaan haha
) parouscha schreef:nou mijn stalhouder belde net dat hij dacht dat net te lang duurde en omdat ze zoveel trapte. Maar veearts heeft haar opgevoeld en alles was goed , alleen omdat ze sinds gisteren zoveel melk geeft? Was hij bang dat ze niet genoeg melk meer had voor als het veulen er komt straks. En ik moest melk kopen bij een paardenmelkerij. Volgends mij valt dat wel mee, ze melkt pas sinds gister.. Wat denken julli? Vond het zelf wat overdreven merrie geeft pas biest sids gisternacht en dan nu al da erbij. Maarja heb ik iig alles eraan gedaan haha