Als ik hier naar buiten stap sta ik tot mijn kuiten in de sneeuw, echt abnormaal gewoon. Mijn manneke en ik waren vanmorgen weg gegaan op visitie en we kwamen om een uurtje of 4 thuis en we kregen het hek niet meer open, helemaal dicht gesneeuwd. (ik maar weer flink scheppen )
Van onze eigen hengst ( het veulen blijft ook). Dat is een bonte nrpsxkwpn hengst van ongeveer 1.70 gok ik. Dus op zich zou ze al aardig aan de maat moeten zijn
Vast wel...was even haar laatste concours. Ze is bijna 8maanden drachtig dus vind het even genoeg voor haar,ach niet slecht voor een drachtige pony tussen de grote paarden. Heb best wat niet drachtige dressuurgefokte paarden achter me gelaten..kan dus trots zijn op mn merrietje.
Die van mij moet nog 4,5 maand maar heeft toch echt een giga buik vergeleken met sommige hier. Hopenlijk zit er een groot veulen op(niet overdreven natuurlijk) Zels is ze 1,25 en ze is gedekt door een hengst van 1,46 dus misschien komt mijn wens uit van een grotere poown er uit.
Ach mn streven was de B uit toen ik eind mei begon,voor ze moest veulenen.Nu zijn we inmiddels L1+1 tussen de paarden. Dus zoiezo mag ik niet klagen...en straks als ze weer kan dan gaan we gewoon knallen!
Uit deze punten blijkt toch weer dat ze het eigenlijk met gemak zou kunnen...zelfs met dikke buik rijd ze nog winst of bijna winst. Blijf haar lekker thuis doortrainen en na het veulenen mag ze weer mee!
Tja Kyra haar ouders zijn alvast onbekend. Maar ach ik mag natuurlijk wel een beetje hopen. Maar aangezien ze een giga buik heeft hoop ik er een beetje op. Is het veulen even groot ook geen probleem hoor.