Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kan iemand mij dat vertelle. Ze is echt behoorlijk slap achter en haar uier zit echt helemaal vol. Ze kegelt alleen nog niet. Ga voor de zekerheid toch maar waken, zijn zonet mense hier geweest die al jaren in de fokkerij zitte. Zei gokten tussen nu en maandag avond dus ben benieuwd. Altijd moeilijk inschatte een pony van een ander
)

Ik krijg nu wel beeld, maar welgeteld 2 seconden per keer. Als ik dan op start druk begint ie weer en weer 2 sec. Dus ik kan het wel volgen, maar krijg wel een lamme arm van het op start klikken

Nicole288 schreef:Pauk: Gefeliciteerd, fijn idee dat je nu al een weet dat ze een fijn plekje krijgt straks!
Whiz: Geen idee hoe je de prijs van een veulen bepaald, ze gaan hier achter pas weg als ze minstens 3 jaar zijn
Hiboune: Het staat nu:
Merries 52 – 31 Hengsten
(en in het drachtige boktmerries topic stond het gisteren : Merries 181 – 160 Hengsten)
Guenivere: Ik denk dat wat je er nu uit kneep straks harsjes gaat vormen.
Melanie20: Hee, da’s fijn, geef jij ons updates!!
Vinga kegelt, da’s nog eens goed nieuws!
Thomas: Waak-ze vannacht!
jennyk:![]()
![]()
Ik krijg nu wel beeld, maar welgeteld 2 seconden per keer. Als ik dan op start druk begint ie weer en weer 2 sec. Dus ik kan het wel volgen, maar krijg wel een lamme arm van het op start klikken
Goldy heeft ook alle tekenen, maar veulenen ho maar
Nicole288 schreef:Het is officieel bevrijdingsdag merries, dus ze kunnen eruit komen hoor!