Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, en ze is drachtig!!!
Wat heerlijk als je voorgevoel niet klopt!
Ik ken trouwens de 42 dagen scan niet? Mij is toen aangeraden te scannen op 18 dagen (wel/ niet drachtig) en op uiterlijk 35 dagen (tweelingdracht uitsluiten of eventueel nog mogelijkheid tot het wegknijpen van een vruchtje)..
Kun je trouwens al aan mijn onderschrift zien.

En wat een leuke shet!! 

Ik duim dat ze drachtig is!
Super hoor!!
Eigenlijk is het ook helemaal niet nodig om daar over na te gaan denken, want ik heb hier nog wel een waslijst liggen van andere jaren 
Wel is Missy cónstant aan het plassen
Ze heeft echt een niet werkende sluitspier ofzo denk ik
Ik geloof er niks van dat dat nu al aan het veulen ligt
Chubby schreef:
Pretty, behoorlijk ja.. Niks koele Tinker hoor, dit is een erg felle donder.. vandaar ook eigenlijk dat ze drachtig is, in de hoop dat ze wat stabieler zou worden.. En vooralsnog lijkt dat doel bereikt (nu afwachten hoe ze is met beeb aan de voet en later zonder beeb)..

(als dat mag
)

) knappe toekomstige papa zeg!
Hopelijk zit er wel wat in, soms twijfel ik weleens aan m’n merrie’s…

zijn er wel verdacht veel hier in ’t topic.. ben benieuwd waar dat nu aan ligt!

Ong. een maand geleden ben ik echter gestopt met het verzorgen van haar en d'r 2 dochters.
Deze combinatie is erg succesvol! Zo werd Ylirjana vorig jaar dagkampioen op de keuring met 39 punten (en jaar eerder had ze 40). Annelisa liep afgelopen jaar 2de bij de twenters met 38 punten. En Cajra, het veulen wat er nu bijloopt, had zaterdag 36 punten op de keuring.

)
Nouja, mn merrie dan 

Volgend jaar wordt het echt een baby-boom van fjordenkindjes!
nou van haar mooie strakke buikje is niks meer te zien hoor, ze heeft echt een hangbuikje nu...

Het is dan ook een erg leuke merrie 
Nicole288 schreef:Dreeke: Het begint er al op te lijken toch? Het eerste veulen? Bij Wallona ook en die is even ver als Vinga, heb haar al een poosje niet meer gezien, dus houd jouw foto's altijd goed in de gaten als voorbeeld