Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
                                                         Tinkerloos schreef:saffier schreef:Heb je daar een voorbeeldje van?Ik ben nieuwschierig hoe dat eruit ziet!Ik ben
helster
verslaafd:P:P Heb net weer een heel schattig zwart helster met goeden paardjes gekocht... wel in een pony maat, dus mn shet kan m later ook nog om..... Zag ook een leuk rood veulenhalster........ En misschien ga ik ook online nog wat bestellen..... wil namelijk ook nog een zadel bontje....![]()
En superfries,wat een super klein inimini poepig poppetje van een veulie zeg!

Van harte gefeliciteerd, ik verwacht ook heel snel foto's natuurlijk!                                                         

??                                                         

En ach, je moet het zo zien: over een dagje of 100 krijg jij zo'n mooi schattig en kreukelig lief veulentje terwijl die van ons dan al 2-3 maanden oud zijn en een stuk minder baby-schattig 

Ik had van het weekend eerst gedroomd dat het een bont veulen werd, daarna werd ik wakker (plasje gedaan en op de cam gekeken), weer ingeslapen en vervolgens kreeg Fayette een effen bruin veulen 

Zou het dan toch dat ik binnenkort echt moet gaan waken? 

Keevagirl schreef:Hier nog steeds geen nieuws, harskegeltjes ja, veulen nee![]()

Stoute, erg stoute Keeva!!  

flettie schreef:![]()
Stoute, erg stoute Keeva!!
![]()
  .... misschien straks 'ns flink de wei rondjagen, dan valt dat veulen er vanzelf uit  

Voor zo ééntje teken ik hoor !
  dat geeft inderdaad wat meer rust, al zal ie wel vaak vals alarm geven, want nu ik de camera naast m'n bed heb, zie ik hoe vaak ze gewoon languit plat ligt te slapen ...  

Als ik gebeld word is het serieus... 

(en ik ook)

dat ie vandaag komt!!