OMG!! wat gaan jullie toch snel zeg!! ik ga het zo wel even op mijn gemak doorlezen.. of kan iemand mij een kleine samenvatting geven? iemand nog bevallen?? olifantjes heb ik nu aanstaan en zie nog niets dus die zal nog wel moeten dan..
Om half 4 kwam er een alert dat ze zou gaan bevallen, en ze had ook hele zware persweeen maar er kwam maar niets. Uiteindelijk is er toen iemand de stal ingegaan en heeft opgevoelt. Ze voelde alleen maar het neusje maar geen beentjes geloof ik. Dat is nog een hele tijd zo door gegaan maar er bleef maar niets komen. Toen werd de camera weggedraaid en konden we niets zien maar het veulen is toen ter wereld gekomen. Het lag ondersteboven geloof ik. Het heeft het niet gehaald. Puff probeerde het nog wakker te krijgen maar het was dood
Bij mij ook niet zoals ik hierboven al vertelde. @crazy_funky puff haar veulen lag onderste boven en was waarschijlijk al eerder dood gegaan in de baarmoeder omdat de navelstreng gedraaid zat. En niet goed lag.
Nee niet echt geloof dat ik die olifant vanavond onrustiger vindt als anders. Kan ook aan mij liggen.
@ Cayenne Helaas kan ik hem niet aan laten staan. Heb beneden (zit achter mijn laptop) wel verbinding met het draadloze netwerk. helaas boven op zolder niet of heel weinig de ene keer wel en zo pats boem helemaal niet meer. (zijn er mensen onder jullie die weten hoe ik dat misschien wel kan krijgen?