Dus zal ik zo even gaan doen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pauk schreef:ik ben jarig vandaag ennuh vanmorgen het boek gehad: Paardefokkerij van Paul de VriesHelpt me misschien ook nog een beetje..
Tja, ik hoop dat Eliene ons gewoon lekker lang in spanning houdt maar wel een heel mooi kindje aan het maken is...
)dus ik heb wel even tijd tussendoor...

waar ben ik ook alweer aan begonnen? Maar idd, je kunt maar beter goed voorbereid zijn. parouscha schreef:Sum word morgen om 11 uur gescant.
Duimen op goed nieuws .
alleen ik ben ook blij dat ik het niet eerder heb gehad want dan had ik toch wat beter nagedacht. Je wordt er niet vrolijk van hihi. Universe is nu 88 dagen drachtig. Met Kartouch is het helaas weer niet gelukt jammer volgend jaar beter. Heb vandaag 5 Hengstenboeken van Misset gekocht (tweedehands via marktplaats
) voor een prikkie, daar was ik nu al jaren naar op zoek voor de juiste prijs en je ziet geduld is een schone zaak
ben er echt heel blij mee. Heb alle pagina's niet gelezen maar hoop dat het met alle paarden nog goed gaat en dat degene die nog gescand moeten worden drachtig zijn

ze heeft al een stuk of 7 veulens gehad dus misschien dat het daarom al zo duidelijk is maar het is wel wat vroeg bedoel het veulen is net konijntjes grootte

..... Fayette stond me alleen een beetje raar aan te kijken

. Nog 1 rondje proberen, dus? Succes! Ik ga duimen voor je.