Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PhiaBink schreef:Dat stuk in BIT heb ik gelezen. Je kan via hun Website zoeken naar het artikel, het nr. en die BIT bestellen. Daar staan ook de namen in van mensen die aan het stuk hebben meegewerkt!!!
Ik denk dat het allemaal goed komt met Fighter. Het staat me bij dat het met dat veulentje ook goed gekomen is.
;Maar ik ga proberen het toch in huis te halen;Het is deze man die het met Fighter gaat proberen ,dank je phia
Maar het komt vast helemaal goed met hem! Citaat:Zonder iets te doen komt het niet goed zowieso .Figter wordt zwaarder en gaat nu veel meer steunen waardoor de spieren en pezen terug zouden gaan naar het punt waar we vertrokken zijn .Een operatie zou ook niet veel helpen zo jong en zou zelfs meerdere keren herhaald moeten worden ;
Zoals we met fighter hebben gezien zijn de wonderen de wereld nog niet uit....
en dat was best moeilijk .Maar vermits er meerder waren die een operatie nu afraden omdat hij dan minstens zes keer onder het mes zou moeten hebben we beslist het met de braces te proberen ,zeker in de eerste levensmaand(en) is alles bij het veulen nog erg beweegbaar en we zouden binnen enkele weken echt resultaten zien ,dus daar gaan we voor .Hem zo het land ingooien en hopen dat het goedkomt is geen optie ,we zijn immers al zo ver dus moeten we ermee doorgaan !! Als je het zo laat komt er terug veel gewicht op dat nog kromme beentje en dat zou alleen maar krommer worden .Volgende week kan hij dus lekker met zijn braces in spaans pas de weide op .Ik moet ze dus wel om de 8 uur aan en uit doen en toch nog wat rek-strek oefeningen met hem blijven doen ,hoop daarbij dat ie zo braaf blijft als nu anders heb ik er mijn handen vol aan !! adriana schreef:Ik verwacht niet dat hij na al zijn behandelingen zal veranderen in een monster. Iig nu nog niet. Hoop en moed houden, het gaat goed komen!
op die matras toen ze zijn benen in die vormen goten was eigenlijk niet normaal