bad ,bad news, turns to better news :) !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AniekR

Re: bad ,bad news, turns to better news :) !

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 23:26

Idd moeilijke beslissing genomen... zal wel super zijn om hem over een paar week in het land te zien rennen!!!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 23:32

Dat stuk in BIT heb ik gelezen. Je kan via hun Website zoeken naar het artikel, het nr. en die BIT bestellen. Daar staan ook de namen in van mensen die aan het stuk hebben meegewerkt!!!
Ik denk dat het allemaal goed komt met Fighter. Het staat me bij dat het met dat veulentje ook goed gekomen is.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 09:14

PhiaBink schreef:
Dat stuk in BIT heb ik gelezen. Je kan via hun Website zoeken naar het artikel, het nr. en die BIT bestellen. Daar staan ook de namen in van mensen die aan het stuk hebben meegewerkt!!!
Ik denk dat het allemaal goed komt met Fighter. Het staat me bij dat het met dat veulentje ook goed gekomen is.

Ik heb het indertijd ook gelezen ,nu heb ik gisteren wel 50 oude "Bitten" doorgelezen maar nu heb ik die toevallig niet meer in huis heb Boos! ;Maar ik ga proberen het toch in huis te halen;Het is deze man die het met Fighter gaat proberen ,dank je phia Knipoog

besita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 09:19

het is de bit nr 94 van jaargang 2003 pagina 60-63 heeft iemand die soms nog??????

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 09:24

Dan komt het goed!!!!
Ik heb hem. Ik zal proberen te scannen!!!

Kimmb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 09:26

Ik probeer al te pben maar bokt werkt niet mee grr
....phiabink ik heb net fotos gemaakt van het artikel, dus als het scannen niet lukt, die foto's werken goed, kan je alles goed op lezen. Ik heb Libke inmiddels ge-pbt, want emailen werkt niet .... Boos!
Laatst bijgewerkt door Kimmb op 09-06-05 09:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimmb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 09:27

Voor de mensen die het artikel niet hebben en willen weten hoe zon braces er precies uitziet:
Afbeelding

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 09:28

Hoi, als het scannen niet lukt is het geen probleem, ik heb hem hier ook en kan hem ook scannen.

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 09:33

Het lukt het scannen, ben er al mee bezig

besita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 09:35

oh super ,nu nog de tekst

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 09:44

Afbeelding

Pagina 1
Ik denk dat je die wel even moet vergroten met paint, dan Ctrl w

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 09:45

In het stukje van Kimmb over Cobalt staat dat het drie maanden geduurd heeft... Ik hoop niet dat het met Fighter ook zo lang zal duren Ach gut Maar het komt vast helemaal goed met hem!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 09:48

Pagina 2

Afbeelding

Daanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 13:10

Jeetje zeg, heb het een weekje druk gehad en al weer 12 pagina's inhaalslag!

Prachtig om te zien hoe fighter nu op zijn beentjes staat.
Geweldig dat hij al praatjes heeft en rondbokt, zoals ene veulen hoort te doen...

Wat betreft de vraag of hij gegroeid is, ik vind vooral dat hij er erg gezond uitziet en in hoogte wel is gegroeid...Verder is hij nietveel vollergeworden, mdar dat is ook niet verwonderlijk. Zijn energie gata nar andere dingen uit. Ik denk ook niet dat je je hier zorgen om hoeft te maken. Als hij de wei opgaat komt dat vast helemaal goed...

Citaat:
Zonder iets te doen komt het niet goed zowieso .Figter wordt zwaarder en gaat nu veel meer steunen waardoor de spieren en pezen terug zouden gaan naar het punt waar we vertrokken zijn .Een operatie zou ook niet veel helpen zo jong en zou zelfs meerdere keren herhaald moeten worden ;

Bedoel je dat hij dan weer net zo krom zou komen te staan?
En ik begrijp het nog niet helemaal, eerst moest hij toch geopereerd worden, omdat het zonder operatie niet goed kon komen toch? Maar uiteindelijk kan het dus ook goed komen met die beugels? Heb ik dat juist begrepen? Want dan zou geweldig zijn! Dan kan hij tenminste ook sneller lekker de wei op!

En op een van de andere pagina's las ik even een neerslachtig moment, dat je het afgelopen jaar toch heel anders had voorgesteld en graag op ene keuring had gelopen... Voor nu is uiterarad het belangrijkst dta hij volledig geneest, maar wie weet loop jij over 3 jaar wel alsnog op de hengstenkeuring Haha! Zoals we met fighter hebben gezien zijn de wonderen de wereld nog niet uit....

Verder ga ik vandaag zeker doneren en wie misshcien kunnen we eind van de maand, als het salaris er is, allemaal nog een tweede ronde doen? (is nog voor 1 juli...)

Daanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 13:12

Lekker nederlands van mij hierboven Gestoord

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 13:14

jeetje wat een verhaal, ik heb niet alle pagina's gelezen, zijn me er iets te veel, maar wat een klasse wat jullie allemaal doen voor deze kleine knul, echt petje af.

Ik blijf voor jullie duimen, mijn hart heeft deze jongen in iedergeval veroverd.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 14:52

@ Daanie : het probleem is dat in geen enkele kliniek hebben ze veel ervaring met een geval als onze Fighter ,het was echt extreem in de krom zijn beentjes ,dus ieder geeft een mening ,bellen andere klinieken op en dan zijn er natuurlijk ook veel uiterste meningen -wat gisteren ook al wat "gezeik" opleverde tussen de artsen ,fysio ,helpers ,chirurgen ... maar wij staan daar dan tussen en hoewel wij daar eigenlijk niets van afweten moesten wij gisteren beslissen en dat was best moeilijk .Maar vermits er meerder waren die een operatie nu afraden omdat hij dan minstens zes keer onder het mes zou moeten hebben we beslist het met de braces te proberen ,zeker in de eerste levensmaand(en) is alles bij het veulen nog erg beweegbaar en we zouden binnen enkele weken echt resultaten zien ,dus daar gaan we voor .Hem zo het land ingooien en hopen dat het goedkomt is geen optie ,we zijn immers al zo ver dus moeten we ermee doorgaan !! Als je het zo laat komt er terug veel gewicht op dat nog kromme beentje en dat zou alleen maar krommer worden .Volgende week kan hij dus lekker met zijn braces in spaans pas de weide op .Ik moet ze dus wel om de 8 uur aan en uit doen en toch nog wat rek-strek oefeningen met hem blijven doen ,hoop daarbij dat ie zo braaf blijft als nu anders heb ik er mijn handen vol aan !!

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 15:17

dat gaat je vast allemaal lukken Libke, jullie zijn nu al zover gekomen met dat stoere mannetje.
Komt goed !!!!!!!!!!!

silleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 16:10

ik heb bij mijn veulen ook die 'kiné' oefeningen moeten doen en na enkele keren liet ze het allemaal goed toe hoor en was het een plezier om te doen (ze heeft zo een operatie gehad in oktober).
Gewoon even doorbijten en alles komt wel in orde.
Veel succes nog ermee

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 16:16

Ik verwacht niet dat hij na al zijn behandelingen zal veranderen in een monster. Iig nu nog niet. Hoop en moed houden, het gaat goed komen!

besita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 18:36

adriana schreef:
Ik verwacht niet dat hij na al zijn behandelingen zal veranderen in een monster. Iig nu nog niet. Hoop en moed houden, het gaat goed komen!

idd hoe hij gisteren lag te Slapen Slapen op die matras toen ze zijn benen in die vormen goten was eigenlijk niet normaal Bloos

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 19:15

Ik denk dat het een heel makkelijk paard wordt. Hij heeft wel zo heel veel vertrouwen in de mens gekregen. Misschien zal hij meer moeite krijgen met andere paarden/pony's.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 19:28

Hmm als hij straks thuis is, krijgt hij naast zich een weidemaatje en hopenlijk dit jaar nog een speelkameraadje, ik denk dat ze qua geestelijke ontwikkeling dicht bij elkaar zitten.
Want die zit nu nog lekker in de buik Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 19:49

fighter heeft al zoveel doorstaan! Ik ben er bijna zeker van dat het goed gaat komen Lachen

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 09:13

Ik ben er van overtuigd dat ik over 3 jaar vol trots naar Fighter kijk in de bladen! en hij heeft zijn moeder gewoon bij zich gehad dus sociaal zal het ook wel goed komen!