suffie schreef:Emita, kwam jouw merrie niet als veulen uit Italië? Als ik de goede voor mij heb, dan heb jij al heel wat te stellen gehad met dit paardje qua gezondheid. Leuk dat je haar laat dekken!
Piarens, fijn en nu duimen!
Klopt, alleen maar ellende
Maar wat haar is overkomen is allemaal dikke pech geweest. Niks is erfelijk (gelukkig!) dus ik kan haar nog een 'tweede leven' geven als fokmerrie. En dat ga ik dus ook doen. Ze heeft hele goede reining/cutting bloedlijnen (beide opa's zijn wereldkampioen). Ze is nu 3, eigenlijk wilde ik haar pas met 7 of 8 jaar laten dekken, maar aangezien we veder toch niks meer kunnen... Gaan we er toch maar nu mee beginnen
De dierenarts heeft ook goedkeuring gegeven. Ik hoop dat ik uit haar een veulen kan fokken waarmee ik zelf verder wil voor de sport, maar het hangt er een beetje vanaf wat eruit komt.. Misschien is het ook wel voor de verkoop. Hoe dan ook, Nova gaat niet weg. In ieder geval niet de komende jaren. Ik heb te veel moeite gedaan voor dit paard om haar te laten gaan. Dus hopelijk wordt ze makkelijk drachtig en kan ze dienst doen als fokmerrie 
Bedankt allemaal
Ik hoop snel goed nieuws te kunnen posten hier!