Prachtig veulen van Aziza! Wat een mooi smoeltje heeft ie zeg!! Jammer dat het een hengst is, als je zo hoopt op een merrie... Maaaaar, dat maakt m niet minder mooi

Ik heb de foto waar ophef over was even gemist geloof ik, degene die er nog staat van de hengst van Crines vind ik erg gaaf! Mooi dier!
O wat lijkt het me lastig om je merrie hoogdrachtig achter te moeten laten Marouska. Ik vind haar op de foto's erg veel slanker als een aantal weken geleden, voer je inmiddels bij?
Lisan Candy is dik al zeg jeetje! Marja, is dan ook niet haar eerste veulen!
God wat is dat valk veulentje gaaf! Die stelten, geweldig! Ben echt heel benieuwd wat dat voor paardje wordt straks!
Pris gaat eindelijk opschieten, spannend! Prachtig die merries die je zo lekker voor de gek houden, jij blij dat je vrij bent haha.
Luna, wat een lastige keuze zeg. Ik ken jou en je merrie verder niet, maar voor zover ik weet wat je hier plaatst is het sinds de opening van het eerste topic al ellende. Ik ben zelf heel nuchter ingesteld en de keuze zou voor mij 'makkelijk' (het is natuurlijk nooit makkelijk maar je snapt wat ik bedoel) zijn, het klinkt als een lange, pijnlijke en eerlijk is eerlijk, dure weg die ik niet in zou slaan. Maar maaaan wat moeilijk, sterkte met je keus!
Kimmie heeft verandering in de tieten, mooi mooi!! Dat gaat de goede kant op!
Sorry voor wie ik ben vergeten, klets is niet zo veel joh!

Azia zit vandaag op dag 262, we gaan de goede kant op! De ene x denk ik man daar zitten er 2 in, en de andere keer denk ik waar is ie nou