R.X. schreef:Diane_basje jij bent ook best vaak laat nog op bokt he.
Ja klopt. Inslaapprobleem. Maar in deze tijd is dat minder erg
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
R.X. schreef:XshaartjeX ik snap nooit wat ze met die letters en wel of geen hoofdletter bedoelen kwa kleurkansen
Diane_Basje schreef:R.X. schreef:XshaartjeX ik snap nooit wat ze met die letters en wel of geen hoofdletter bedoelen kwa kleurkansen
Hoofdletter E staat voor zwart, e staat voor vos (afwezigheid van zwart). A staat voor Agouti (wat van zwart bruin maakt). Cr staat voor Creme, verdunning.
EE is homozygoot zwart, geen vosfactor
AA is homozygoot Agouti
Diane_Basje schreef:R.X. schreef:Ha ha ja ik hoef ook nog niet te waken maar vind het hier wel heel gezellie.
Ja het is tijdverdrijf zolang ik op bed lig maar niet slaap. Laten we het er op houden dat ik niet zo lekker ben af gebakken en dat slapen niet mijn sterkste kant is. Maar in de veulentijd meer afleiding!
Diane_Basje schreef:Haha we zijn samen het topic aan het vol kletsen. Iedereen morgen bij lezen en we zijn niet eens aan het waken. Sorry mensen.
Effe korte toelichting over het nachtbraken; Ik heb een vorm van Reuma, waar je als 1 vd 'bij-effecten' hebt dat je slecht inslaapt en geen REM slaap hebt. Kortom, slecht slapen, niet uitgerust wakker worden, overdag pijn en beperking door Reuma en daarnaast artrose. Oftewel; lekker bijlezen in het topic, alleen niet altijd de mogelijkheid om veel te typen en op iedereen te reageren. Nu lukt dat wel