Colette had vanochtend nog steeds flinke koorts dus ik he de DA weer gebeld en ze komen zo toch de baarmoeder spoelen.
lelijke_heks
Geplaatst: 25-08-11 12:37
oei das minder... hopelijk knapt ze snel op... zet ik eens 2 dagen mijn computer niet aan en dan kruipt die eigenwijze lola naar buiten.... ze ziet er geweldig uit... wanneer is de babyborrel voor alle bokkers die samen met jou gewacht hebben
Nou dat kan heel kort Dinsdag om 22:00 uur kwam ik thuis, camera aangezet en het viel me op dat ze zo onrustig was. Ik zei tegen m'n vriend volgens mijjijjij. (die dacht ja ja, dat heb ik eerder gehoord )
Om 23:00 uur naar de stal gelopen en toen ging madam al liggen persen en om 23:10 lag Lola er naast. Een uur later stond ze ook te drinken dus alles verliep super gesmeerd!
Helaas dan nu de luchtweginfectie en baarmoederonsteking van mams maar daar wordt aan gewerkt! Ze is gespoeld en krijgt antibiotica. Lola ook omdat die kleintjes zo vatbaar zijn voor luchtweginfecties. Het is gelukkig heerlijk zonnig hier dus ze staan de hele dag al buiten. Een slapend veulen in hoog gras is gewoon té lief. Zo lief dat ik vergeten ben foto's te maken...
Prettig dat de bevalling zo goed is verlopen Ts, al die mensen hier hadden doemscenario's in hun hoofd over volwassen veulens en skippyballen die eruit geperst zouden moeten worden...
Nee, helaas ging het vanochtend weer minder met Colette dus weer de baarmoeder gespoeld. Heb wel het idee dat ze ietsie fitter is, loopt af en toe op de wei en minder warm/klam. Veulen gaat wel prima, lekker levendig ding!