Gefeliciteerd Uiltje001 met je merrieveulen alles goed gegaan?
Hier dus mijn grootste nachtmerrie tegengekomen hier in het donker haha het is maar een klein hangbuikzwijn ongeveer 50cm hoog maar toch als je het in de bosjes hoort sluipen is het best eng haha. Kon hem zo in de konijnen tuin lokken en opsluiten gelukkig want zag het niet zitten om hem nog vaker tegen te komen in het donker. Nu kan de buurvrouw hem zo komen halen straks. Juwel heeft geen hooi gegeten en toen ik niet vannacht keek heeft ze niet gelegen maar toen ik net keek lag ze wel. Vind het maar niets ze heeft geen koorts dus hoop dat ze zich gewoon niet zo fijn voelde of het hooi niet lekker ofzo. Ze krijgt straks wat lucerne even zien of ze dat wel eet en maar even afwachten. En anders toch maar even de dierenarst erbij. Jade is rustig geweest vannacht niet zo heel veel gelegen en stal is nog aardig vlak niet zoals gister al het stro op een hoop en een echte bende gemaakt. Jade heeft vandaag ook een mijlpaal ze is 340dagen drachtig maar zie het veulen nog niet komen vandaag.
Voor dat geld mag je toch ook wel een mooie factuur verwachten Essie
essiesilly
Geplaatst: 15-04-10 08:20
nee m n merrie is geselecteerd, je moest opgeven en op basis van afstamming, predikaten, moederlijn en had foto s toegevoegd.. werden ze geselecteerd.. als dat allen goed genoeg was