Ja Plien heeft dat ook hoor, die begon in december al, veulen is nu weer iets van de blaas dus gaat wat beter.
Gem
Geplaatst: 28-01-10 13:45
AZ: nog ff minimaal een weekje de kurk erop houden hoor! Amandake: geef die zon eens een zetje, kleintje maar hoor! Hier 40 km verderop net ijsregen gehad. (Kan het geen hagel noemen)
Joyceee86
Geplaatst: 28-01-10 13:51
pretty schreef:
Mooie fotos gezien van Bacardi! Staat die dan ook dag en nacht buiten bij de rest van de paarden van buurman?
Barcardi staat snachts nog binnen omdat zij nog gereden word.. wil nog kijken of een B wedstrijd lukt 21 maart en daarna zal ze de wei op gaan bij de andere.. 4 mei is ze uitgerekend en heel toevallig heb ik van 30 april tot en met 15 mei vakantie (deze vakantie was al geregeld, toen ik haar nog niet deed) Dus hopelijk komt ze netjes op tijd Want dan gaan jullie veel foto's krijgen:P
Groetjes
Al_Zawraa
Geplaatst: 28-01-10 13:59
Joto schreef:
Ja Plien heeft dat ook hoor, die begon in december al, veulen is nu weer iets van de blaas dus gaat wat beter.
Gelukkig, ik heb het hier bij de merries nog nooit gezien, dat ze er zoveel last van hadden. Ik hoop voor Aziza dat het veulen snel anders gaat liggen.
Has is rustig ingeslapen. Hij wist het en op het laatste moment wist ik het ook zeker.. Het is goed zo Een laatste diepe zucht in m'n armen en hij was weg..
Ten eerste, Sterkte Pauk!! Fijn dat het goed voelt!!
Dwyne je collage is SUPER!!
Jammer dat Winston weg is maarje als je geen wow bij hem hebt.... Ik had dan dezelfde keuze gemaakt
Joto, het wordt bij jou steeds spannender!! Vind het zoooo gaaf!! Krijg hierdoor zelf steeds meer de kriebels!!
Talida, Jah dat willen ze bij mij op het werk dus ook!! Als het veulen er is MOET ik beschuit met muisjes komen delen!!
Ze weten bij mij op mijn werk inprincipe alles vanaf het begin van de dracht!! Ze weten wat het voor mij betekend en kreeg daarom ook zonder problemen 5 weken vrij
Ik had trouwens verwacht dat ik rond deze tijd onwijs neveus zou gaan worden m.b.t. de naderende bevalling!! Maar juist het tegendeel, ik begin er steeds meer zin in te krijgen!! de tijd kan me niet snel genoeg gaan
Mauve7
Geplaatst: 28-01-10 17:19
Sterkte met dit verlies Pauk. Een vervelende beslissing maar wel een die uit liefde, ook al doet het zoveel pijn, voor hem is gemaakt.
Ik hoop dat je snel met een glimlach op je gezicht aan hem terug kan denken, aan alle herinneringen die samen met hem zijn gemaakt.
Lucy_1
Geplaatst: 28-01-10 17:24
Sterkte Pauk! Maar toch een goede beslissing geweest dus!
Manueeltje... Een nieuwe aanwinst? Dat vraagt om foto's
Pepper gelukkig weer opgeknapt!
Welkom nieuwelingen...
Wat een leuke fotocollage zeg! Gaaf!
Hier alle stallen weer uitgemest... Ben gebroken nu.... Straks lekker eten bij mijn ouders....
_Karin
Geplaatst: 28-01-10 17:53
Pauk sterkte met het verlies van Has.
Dwyne wat een geweldige collage is het geworden.
Hier gaat het nog steeds goed met Bonnie, alleen heeft ze nu echt een hele kale kont. Morgen komt de DA haar enten dus die kan gelijk even kijken of hij nog iets anders ziet wat ik misschien over het hoofd zie. Ik heb haar ook al een vitamine opkikkertje voor de zekerheid gegeven maar het helpt helaas niet.
Wat een leuke collage zeg! Instructrice zei gisteren dat je Frek haar buik steeds meer gaat zien. Ze zit verder nog steeds vol energie en was gisteren erg druk met de les!