Ja, sorry dat ik niet terug heb gesmst Nicole. Bedankt voor het smsen in ieder geval. Eydis ook!
Ik heb Gem gelijk gebeld.
Gem
Geplaatst: 11-01-10 15:10
Maar als je snachts sms't weet je niet of het gelezen en doorgestuurd wordt...... Vue: ... en dank daarvoor . Owww, (laatste keer offtopic), en nou begrijp ik waarom ik ook een sms van Nicole kreeg .
Als iemand gebeld wil worden weet je als hij niet opneemt dat je de volgende kunt proberen. Bij sms, in principe zie je de mensen online komen en/of geven ze door dat ze het gezien hebben
loveakira
Geplaatst: 11-01-10 15:31
als ik het zo is bekijk zal het bij tea ook niet meer lang duren
aha, ja ben ook heel benieuwd wat die van ons gaat doen zo vlak voor de bevalling enzo...ze heeft al wel drie veulens gehad, maar de eerste 2 in Duitsland, en de laatste was zo'n 10 jaar geleden toen ik haar nog niet kende...dus spannend!!
Van de week was Tea trouwens ook onrustig, toen dacht ik echt dat t mischien wel ging gebeuren, maar toen was ze een beetje koliekerig...ben benieuwd of ze het vandaag gaat doen!
Tea - Starlight Ranch - due january 10th As you noticed we did a check with Tea as she has seemed uncomfortable. For the first time she has a little milk starting but not yet colostrum but she is making progress. As well as more lossening in back, and bag is much softer.
Tea loves her straw bedding so we put more down for her since she was about out.
Anyway the waiting continues and if we see more good progress like Wax during the night we will update. But for the moment we probably have a ways off unless she decides to progress quickly. http://www.marestare.com/fcam.php?alias=starlight
Good Morning Everyone, We are getting closer for sure. This morning Strikers bag is starting to fill and her belly looks to have dropped and is in the shape of a V so hopfully not to long now. She is 311 days today. We have also decided to start leaving Unforgettable in during the day, she is 297 days today. Last night she was not herself, moody and didn't really want her hay but she didn't have much of a bag so I didn't want to cry wolf and alert everyone if she was just having one of "those" days. But this morning her bag is bigger and getting hard. I don't think she wants Striker to foal before her as she is always the first to foal. Will it be a race to the finish? We will get photos of Strikers bag tonight and maybe Unforgettable to. We will keep you posted. She is currently on Cam 2: http://www.marestare.com/fcam.php?alias=mrun2
Bedankt voor de Sms, Silketje! Ik balen, stond ik net op het station te wachten op de trein!! Jammer dat ik het niet via de cam heb kunnen zien, maar ik heb het filmpje van Nicole kunnen zien, de eerste foto's in het DBT gezien én de kleine al zien ronddartelen op de cam. Wat een lief poppetje! Volgens mij was ze het net niet eens met haar dekentje, ze zat zichzelf in zulke gekke bochten te wriemelen (net als wanneer je een paard op zijn kont kriebelt en ie het heel erg lekker vindt). Van harte gefeliciteerd, Frenneke + Marije! Nu ga ik lezen wat erover gezegd is in het DBT over de bevalling, ik las over een Red Bag? Oei!
Nou, ben benieuwd wat Tea gaat doen. Misschien zie ik die wel??
Marije en Fenneke: GEFELICITEERD!!!! ZZWat een klein hummeltje!!! Iedereen bedankt voor het bellen en smsen.........grrrrrr zag haar om 5 over 8 al erg onrustig, maar moest weg. Zat nog maar net in de auto en hoorde sms en tel maar kon niet opnemen omdat het zo glad was en mijn koppie bij de weg moest houden (dacht trouwens ook niet dat het toen al om Isis ging). Nicole, super van het filmpje! Ga nu even foto's zoeken
Steefjevos
Geplaatst: 11-01-10 20:39
Ik zie de kleine van Isis wel vaak smakken, met schuddend hoofdje, is dat gebruikelijk bij pas geboren veulens? Soort overblijfsel van de slikreflex die ze oefenen in de baarmoeder ofzo? Nu al onvoorstelbaar dat dit veulentje vannacht nog in de buik zat!
Eindelijk ander zicht op Tea, ik zie haar rug. Hmm, ze staat nu alweer anders. Ze zwiept flink met haar staart, die ingepakt zit in zo'n soort sok.
Moet er zo om lachen.. veulentje van iris is pas een halve dag en stuitert nu de stal al rond.. Party girl deed dat ook al.. Heb mijn veulen dat vorig jaar niet zien doen.. haha ook niet in de bak gewoon lekker rustig ging pas druk worden na een week of 2.