Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

vrijalover

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 08:46

wow dennis spannend!! Hyper! klinkt wel heel goed, het zal wel snel komen! Knipoog

myrdal: eindelijk dan de uier wat groter Haha! hopelijk blijft hij nu groeien!!

jockeygirl: oei.. veulen in de sloot is niet zo best, gelukkig is het goed gegaan Lachen

toetiemeis: die schiet ook op zeg! Het is lijkt me niet erg hoor dat je haar in een ruimere stal zet. Beter even wennen in een nieuwe stal dan een velentje dat straks klem ligt.

succes allemaal met waken!!

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 09:06

Nou, waar blijven de eerste koninginnenveulens??? Die van mij niet hoor, lag om half 3 weer in bed en toch kon ik niet uitslapen..... voornamelijk omdat ik dacht dat mijn telefoon zou gaan, mijjn wekker maakt dan zo'n krakend geluid. Maar ja, geen telefoon, nou maar eens kijken wat er vandaag gebeurt.

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 09:40

jammer myrdal.. Ik ga straks naar vreya toe, wie weet tref ik daar een koninginneveulentje aan Haha!

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 10:15

Let's hope so Haha!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 10:30

En wat wordt zijn/haar naam dan? Bea? Maxxima? Wimlex Tong uitsteken ?

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 10:33

Nou Dennis hebben we wat Haha!

olafj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 10:36

Ik ga zo ook ff bij nandy kijken.
Iedereen bij ons op stal houd haar in de gaten
Ze is zo ongelofelijk dik. Ik vind het gewoon zielig om haar zo te zien staan!

@Sjen: hoe is tie nou? Vandaag komt het, ik voel het gewoon Schijnheilig
@Dennis: Ik ben benieuwd!

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 11:23

Hier ook nog niets hoor Boos! Sorry voor de saaie updates. Er is helemaal niets gebeurd vannacht en er zit ook geen vordering in. Gelukkig was ik al niet van plan om weg te gaan met koniginnedag. Wel ging ze vanochtend meteen weer bij de stal staan terwijl ze de wei op kon. Ik ga zometeen weer kijken. Jammer dat er bij niemand nog wat gebeurd is! Maar bij Dennis en Myrdal wel spannend zo te lezen

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 12:30

Nee, nog niets.
Ze is de hele nacht aardig rustig gebleven. Ze heeft wel veel gelegen en de stal om gespit. Ze liep ook steeds te zuchten en te puffen. Ze is heel erg met zich zelf bezig en bijna niet met haar omgeving. Ze staat nu weer lekker op het land te vreten.

Ze is niet zich zelf, ik denk dat het niet nog een paar dagen gaat duren. Ik hoop het niet voor haar (en ook niet voor mij Tong uitsteken).

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 12:40

Dat heb ik precies zo gezegd op dag 330 ongeveer.... en nu al bijna een maand verder Bloos

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 13:35

HAAAAAAAAAI
ben weer thuis, net 20 bladzijdes doorgelezen en weet niet precies meer wie welk veulie heeft gehad. Maar ze zijn allemaal 1 voor 1 schattig!!

Fnanne: Ze wordt echt dik!
Tinne: Heel veel plezier op vakantie.

Ik ga naar Lady...6 dagen niet zien is een ramp Haha!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 13:51

en hier natuurlijk ook weer niets het enige dat ik aantrof was een hele vieze merrie die gewoon stond te eten Clown het duurt nog wel eventjes vrees ik...

elady welkom terug Knipoog veel plezier bij lady Lachen

maar jongens, ik vind het echt niet kunnen dat er geen 1 koninginneveulentje is geboren! Boos!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 14:03

weer even wat foto's van de hoogzwangere Lowara.
natuurlijk geen veranderingen, want dei kunnen er gewoon niet meer zijn.
waar letten we op:

ingezakte kont......CHECK!!!!! Haha!
Afbeelding

slappe vulva....... CHECK!! Haha!
Afbeelding

dikke uiers:.........dubbel dubbel aanwezig CHECK Haha!
Afbeelding
Afbeelding

ingezakte buik.... CHECK Haha!
Afbeelding
Afbeelding

melk.... CHECK!!! Haha!
Afbeelding

en het zogenaamde drachtigheids kiebel syndroom inclusief lipje.. CHECK Knipoog
Afbeelding

en wederom.. geen veulen... we gaan vannacht dag 20 tegemoet qua overtijd, en nacht 7 qua waken......

Cute

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 14:05

Het kan nog he, een koninginneveulentje, de dag is nog niet om.
Mijn merrie is nu 5 dagen overtijd. Ze heeft een heel dik uier en slappen banden. Ook is de vorm van haar buik veranderd, niet meer zo'n punt buik. Dus ik heb nog goede hoop op een koninginneveulentje.

Cute

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 14:06

Dan kan toch echt niet meer lang duren Lowara.
Succes met waken.

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 14:21

Nou zeg, wat flauw..... Myrdal heeft vandaag weer wat dikkere uiers (nog niet zo dik als die van Lowara), dus we gaan de goede kant op. Maar je weet maar nooit he? Kijk maar naar Siena Haha!
Dus: Lowara, Roos, Vrija, Cute en Myrdal zijn nu spannend, of hoort Siena er ook nog bij??
En hoe is het met Toutie en Mistral, heb ik nu alle hoogzwangere dames gehad? Ik geloof dat ik er een paar vergeet.... Bloos

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 15:45

Net naar Lady geweest, ze hinnikt echt helemaal nooit en vandaag ook niet (flauw Clown ), maar ze murmelde wel heel erg lief, kreeg spontaan tranen in mijn ogen. Nog lekker staan kroelen met haar (iets wat ze niet graag doet) en daarna lekker gepoetst. Wat zag ze eruit zeg. Ik had verwacht dat die gene die haar deze week zou doen wel van een borstel wist...kennelijk niet (nagoed...kunt niet alles hebben).
Ze is echt onwijs veranderd. Voor mijn gevoel ook echt onwijs dik geworden. Zal morgen even foto's maken van mijn vriendinnetje.
Ze heeft het wel verschrikkelijk warm, hebben jullie drachtige dames dat ook?

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 16:31

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 16:50

effe gauw update. Ga namelijk zo weer.

Mevrouw heeft in de ochtend uren mooie volle uier. Nog niet voldoende. Ze is het ook helemaal zat. Loopt wijdbeens achter mij aan als ik haar de wei uit haal. Veulen is zeer levendig in de buik. Dit stoort mams enigzins. Haar buik valt nog meer in. We hebbenhet idee dat het niet zo lang meer kan duren. Afwachten maar. Misschien laat ze ons nog wel even wachten. We zijn nu 11 dagen overtijd..

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 17:02

@ Lowara
Dat kan NIET lang meer duren... die vulva is net zoals bij Misty op het eind van de dracht alleen dan nog 10 keer meer opgezwollen Haha!

Gefeliciteerd Liberty!

Eri s er 1 jarig hoera hoera en dat kun je wel zien dat is mijn twenter Nikita Haha!

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 17:13

@ lowara: Bloos! Met al die positieve checks zou je toch bijna zeggen... Nee, laat ik mijn mond maar houden Knipoog En die foto van dat lipje... hoe heerlijk herkenbaar! Haha!
@ Elady: welkom terug!!! heb je een fijne vakantie gehad? Ben benieuwd naar de foto's van Lady morgen Bloos En watbetreft de warmte: Fanja heeft het ook warm, maar het is natuurlijk ook een beetje drukkend en vochtig momenteel. (althans: hier)
@ Sjen: Ach gut (Hoe vaak heb ik die smiley inmiddels naar je verzonden?)
@ Faniek: geef je mijn felicitaties door aan Nikita? Haha!
@ Hannelore: Ach gut
@ Liberty: gefeliciteerd!!!! Pling
@ Myrdal: spannend!!
@ Cute: een koninginneveulentje zou wel leuk zijn...
@ vrijalover: wat kan dat wachten dan lang duren...
@ Dennis: Ach gut misschien een koninginneveulentje??
@ iedereen die ik vergeet: succes!!

Update Fanja:
Was ze eerder altijd vrij netjes en schoon op stal. Nu maakt ze er werkelijk een bende van!! Boos! Overal lag de mest vanmiddag, terwijl ik gisteren zo'n mooi bedje had klaargemaakt. Daar is na 1 nacht niets meer van over... Haar uier was weer volledig weggezakt na een dagje weidegang. Biks van vanmorgen had ze laten staan.
Borstelen (hard raggen met de rosborstel) is nog steeds het einde en het gevolg is het: inmiddels bekende lipje en verheerlijkte (scheel) kijken. Je ligt echt in een deuk als je het ziet Haha!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 17:19

Ik zal het doorgeven Fnanne Haha!
Dat stal viesmaken is zooooo herkenbaar Ja

Zucht als mijn andere merrie drachtig zou zijn zou ze nu op dag 256 zitten zou ze toch nog drachtig zijn zou ze niet stiekem van binnen dragen Haha!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 17:33

Roos d'r vulva hangt nu helemaal slap en een beetje open. Ze is de hele dag rustig geweest.

Ik moet zo wel mee uit eten, maar ze zal nu nog niets uit poepen. Vanavond moet ik van m'n vriend ook mee naar het Oranjebal hier in het dorp. We blijven niet tot laat omdat ik vanacht al de hele tijd in touw geweest ben. M'n moeder houd de boel tot een uurtje of 1 in de gaten, wij zijn niet later dan half 2 weer thuis (en ik rijd, dus ik beslis waneer we naar huis gaan Tong uitsteken).

Alles duid er op dat het echt gaat komen, alleen haar uier vind ik nog niet dik genoeg. Maar ze is heel erg met zich zelf bezig, haar eetlust is matig, ze heeft helemaal ingezakte billen en haar vulva hangt open.
Het is natuurlijk een shet, dus je weet het maar nooit Tong uitsteken.

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 17:46

Mijn merrie is vandaag 320 dagen, gisteren is ze opengeknipt omdat ze was dichtgezet. De camera is geinstalleerd. Ik geniet nu nog even van mijn nachtrust Clown

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 17:48

Fnanne schreef:
Citaat:
@ Elady: welkom terug!!! heb je een fijne vakantie gehad? Ben benieuwd naar de foto's van Lady morgen En watbetreft de warmte: Fanja heeft het ook warm, maar het is natuurlijk ook een beetje drukkend en vochtig momenteel. (althans: hier)
Vakantie was heel erg fijn!. Ruim 32 graden en veel dingen bekeken en gezien. Lekker geshopt (ben alleen nu wel in totaal 500 euro armer, vakantie, eten, kleding, vliegtuig etc incl Haha! )
Lady had het idd heel warm, ik ben er nu wel aan gewend, dankzij Spanje Knipoog . Het zal de warmte wel zijn bij Lee Ach gut .