Corina wat super frustrerend dat je veulen niet wil komen. Is het eigenlijk mogelijk dat een paard heb bewust binnen houd tot beter weer?
Dustin wat zijn ze rond zeg en zelfs met die dikke buiken houden ze de vaart er nog in!
Ynekes: Wat is die Pien een leukerd.
Mizz ik heb geen kit in huis maar ga wel even een paar dierenartsen hier in de buurt afbellen of ik daar voor bij hen terecht kan. Zo niet schaf ik hem misschien nog wel aan. Weet iemand of je speciaal zo een lammeren flesje moet hebben ik heb nog heel veel baby/kinderflesjes zou dat ook volstaan ik geval van nood?
sannahtris: Misschien ook voor jou een idee om even te informeren bij dierenarts in de buurt zodat je weet waar je he kit ingeval van nood kan halen. Ik vind het ook wel prijzig om onnodig in huis te hebben.
Vulina als die van jou wel is 14 dagen staat te lekken sta jij dan 14 dagen in de start blokken? Of zijn er buiten dat lekker nog andere tekenen waar je dan op wacht? Ik Meen me namelijk ook te herinneren dat die van mij al 14 dagen van te voren stond te lekker maar toen had ik in vergelijking met de uiers die ik nu heb gezien nog een vrij klein uier.
MacavityL: Een ego post is ook gewoon welkom hoor het is toch juist leuk te horen hoe het met alle paarden gaat!
Hier sinds van ochtend ook problemen met water geven

Me 3jarige Bruine is nog steeds kreupel gelukkig wel iets minder dan toen ik het ontdekte.... Maar hopelijk blijft ze nog even kreupel tot de sneeuw weg is dan is ze tenminste een beetje voorzichtig (zij is vandaag 295 dagen)! De andere 2 passen zich erg goed aan aan het weer!
Kabayo: ik heb me best gedaan! Moet zeggen dat ik het best leuk vond, want je bent net iets bewuster bezig met wat je leest.