Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ondanks dat ik mijn kleine, 87cm hoge, appaloosa-merrietje al sinds begin september heb, weet ik pas sinds vorige week dat ze drachtig is. Het overviel me behoorlijk maar desalniettemin is het natuurlijk evengoed leuk en spannend. Ze blijkt bij de vorige eigenaar al gedekt te zijn... die vond het overigens niet te geloven want "de hengst had er alleen maar naar gekeken". Nou, als dat zo is vind ik het ook niet te geloven
welkom! de hengst is net zo'n kleintje? Heb je foto's van de twee ouders
maar het klinkt supergoed
dat wordt veullie vannacht?
Citaat:onbevlekte ontvangenis
maar dit is even de enige foto die ik op deze pc heb staan.
, Jerome of Asschatt, een 80 cm hoog fewspot hengstje
Jolindaa schreef:Dat gezegd hebbende : het is nu stil op het erf en mevrouw staat star voor zich uit te staren, doet elke x haar staart recht overeind en spant haar buikspieren aan.... Niet vaak achter elkaar, maar dat heeft ze nu in 10 minuten (ongeveer) 3 keer gedaan...
Vinden jullie het leuk om het zo "live" te volgen, of niet? Anders stop ik ermee

Jolindaa schreef:Ik ga het proberen te filmen zo! We zitten gewoon bij haar in de stal. Als we weggaan gaat ze lopen hinneken enzo, dus we blijven maar bij haar, stil in een hoekje!
Ze heeft zich net letterlijk laten vallen, want ze kan niet meer door haar benen zakken. Veulen is gedraaid, want ze kan gewoon op haar zij rollen en dat kon ze vanmiddag nog niet. Toen zat daar een enorme bult
Keep you posted!