Maseike schreef:Magic_Ice vind ook altijd moeilijk om een paard/veulen te verkopen dus ik laat dat altijd mijn man doen.
Staat er verder vanaf dan ik.
Nou als ik dat overlaat aan mijn vriend dan verkoopt hij ze aan de eerste de beste die langskomt en genoeg geld wil geven, en dat zie ik niet zitten, daar ik wel een goede plek voor ze wil en niet zomaar iemand...
Ik heb al wel besloten dat Draumur blijft.
Het zal gaan tussen Fjör en Sigrún, vind het wel lastig want Sigrún is een leuke fokmerrie, heeft een mooie BLUP en een goede bouw etc, en Fjör is nog beter dan mama, en erg chique, maar ja wel een hengst en ik wil graag een merrie zodat je later nog eens verder kan fokken.
Sigrún gaan we deze winter doorrijden en als dat goed gaat mag ze nog even blijven, maar als het niet klikt tussen haar en mij dan gaat ze jammer genoeg wel weg, dan moet ik maar verder kijken voor een hele goede fok/sportmerrie waar het wel mee klikt. Het is een heel leuk, eerlijk en lief paard met potentieel maar ik ben nog niet overtuigd dat het een paard voor mij is onder het zadel.
En daarnaast gaat 1 van de nakomelingen van Es weg, welke is nog even afwachten.