Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

hopelijk een mooi gezond veulentje voor jullie straks!
Natuurlijk weer foto's gemaakt, mijn 2e grote hobby! Dus hier komen weer wat foto's van Sunny en Sterre 

Bij sommige denk ik echt, ja die moet ik echt even laten zien..trotss*:D 

ShamalArabs schreef:Even een tvp hoor, ik heb zo lang niet bijgelezen...
Njadien moet nog zo'n 2 maanden nu. Elke 3 weken ong. een hevige koliek en tussendoor vage koliekjes. Maandag de DA langs gehad voor een pijnstiller en vandaag weer de DA langs, met spoed dit keer want het leek een torsi uteri te zijn. Toen hij er eenmaal was draaide het veulen alweer langzaam terug dankzij het rollen van njadien. Er zat nog een redelijke slag in, dus heeft de DA second opinion gevraagd van zijn collega, deze kwam een uurtje later, beide heren klaar voor een operatie en de buurman paraat om indien nodig met ons naar de kliniek te racen, bleek bij het opvoelen alles weer op zijn plek te zitten... Het veulen is flink en levendig. Nog 2 maanden....
Hoe gaat het nu met je merrie?Dwyne schreef:En Magda_90 haar Welmoed is op 20 juni uitgerekend volgens haar onderschrift...?

Ik kan haast niet wachten nu nog 2 weken 
parouscha schreef:wat een stoer veulen op de bovenstaande foto's! Merrie van mij is nu weer rustig. Melk spuit er nog wel uit... Aantal mensen zeggen vanacht en aantal mensen zeggen duurt nog wel 2 a 3 dagen want de banden waren nog niet ver genoeg en het was van achteren nog niet goed genoeg gezakt...
Ze is in juli gedekt omdat het sperma de eerste keer niet pakte.