Haha zn beentjes zijn eraf!lekker dier hoor die kleine! Maar kan hij niet onder het hek door?
Maseike
Geplaatst: 20-12-09 15:19
Wat een onwijze leuke foto zeg. Die heeft vast geen koude oortjes.
Laatst bijgewerkt door Maseike op 20-12-09 15:30, in het totaal 1 keer bewerkt
MarijeR
Geplaatst: 20-12-09 15:21
Ik heb een stroomdraadje onder de onderste plank zitten en daar blijft hij netjes achter. Straks maar eens een topic maken met foto's, heb een heel kaartje vol geschoten vanmiddag
Hij had het niet koud nee. Maar hij is wel blij dat z'n vachtje weer wat aangegroeid is na de laatste scheerbeurt.
Hmmmmmm, ik zou met een stalgenootje meerijden om mijn dikke dame te doen... Maar stalgenootje durft niet auto te rijden :S Fietsen is niet te doen, en 45 min door de sneeuw heen en 45 min terug lopend is me ook wat te gek.... Dus erhm... Tja... mn dikke dame heeft pech vandaag... Gelukkig wou iemand anders dr wel voor me voeren.
ik denk dat ik en mijn moeder ook de enigste zijn die bij ons op stal geweest zijn. eigenlijk waren we ook gek.... het is gewoon hartstikke slecht. we zijn met een slakkengang erheen gereden en ook weer terug. op de terugweg er bijna 45minuten over gedaan terwijl we met normaal weer binnen 20 minuten thuis zijn.
ik ben eigenlijk gek geweest dat ik erheen ben geweest...
Bimmetje
Geplaatst: 20-12-09 16:50
hihi geweldige foto's! Wilma deed dit ook vanmorgen in de sneeuw, toen ze even in de paddock mocht. Maar ze waren steeds aan het etteren met zn allen en moesten voor straf weer terug de stal in! De etters.
@melody, nou hier werkt het goed met dat heet water. Wij hebben er echt profijt van en duurt dus wel langer voordat het weer dicht vriest. De rest van de brokken ijs smelt ook weer en dan kan het mooi weer opnieuw beginnen met dicht vriezen.
Bedankt allemaal voor jullie felicitaties.
silketje
Geplaatst: 20-12-09 18:45
van hieruit ook bimmetje! gefeliciteerd!!
leuke sneeuwfoto's gezien, wilde er namiddag ook wat maken maar er komt altijd wat tussen door de sneeuw vanmorgen besloten we toch maar een paar uurtjes vroeger naar huis te vertrekken, gelukkig want we hebben gewoon 2x zolang gereden!! dadelijk naar de paardjes dus en silke haar uier is nog steeds keihard, ik vlug in de auto tussen de bagage de cam zoeken, intussen laat vriendlief de dames buiten, de hond erachter en baf!! allemaal door het dolle heen dus hond een flinke snee boven haar oog, weer inladen en dadelijk DA, 4haakjes erin, superveel geluk gehad dat het dat 'maar' was stallen schoon gemaakt, voer gegeven en het was donker, geen foto's dus
morgen nieuwe poging
manueeltje84
Geplaatst: 20-12-09 18:52
Wij zitten hier ook letterlijk en figuurlijk ingesneeuwd
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 20-12-09 19:18
Inmiddels ligt er hier ook een pakje sneeuw, en was het ook geen weer om de weg op te gaan naar stal. En 2,5 uur heen lopen en 2,5 uur terug is me ook teveel van het goede. Morgen maar een poging doen.
Bimmetje
Geplaatst: 20-12-09 19:22
pff hier zijn wij ook totaal ingesneeuwt. Wat een ellende, wat een ROTWEER! Ik heb niet eens bij de baby's kunnen gaan kijken, het was super glad op de weg