Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

maar ik geloof je op je woord 

maar die breng ik dus niet in rekening
) Dat vind ik toch wat veel als ze 5 à 6 zou zijn... maar écht verstand heb ik er natuurlijk niet van: alleen dacht ik dat op 6jarige leeftijd alle paarden hun groeischijven "opgewerkt" zijn, maw dat ze vanaf dan niet meer groeien... 
daar houden ze van he
ons voor de gek houden...
Alles wat het eerder komt is meegenomen en hoef ik niet in spanning te zitten.
.
. De hele nacht zo ongeveer niet geslapen en wel gewoon om 8 uur beginnen op school.
. Dus Indian, Alsjeblieft, doe het vanavond..
.
)
dat ik Toppie mocht lenen om met haar mijn toekomst veulentje tefokken
. Ze houdt nu ook wat vocht vast in haar achter benen, maar verder stond ze er bij alsof ze nog laaaaaaaaang niet gaat veulenen
Dat zijn flinken.
). Dan kom ik weer even naar huis om me nog ff te douchen, spullen pakken en schooltas inpakken en dan begint de slapeloze nacht weer..

!! Nog maar 10 daagjes
Mooie merrie heb je hoor.
Ik weet alleen niet of het er storend uitziet bij een zwart zadeltje. Misschien is een zwart hoofdstel mooier. Ik zou het eigenlijk niet weten 
De belangrijkste van allemaal
Nu kan het nooit lang meer duren voordat het veulen geboren word
Wbt Angel. Het zou mij ook niet verbazen als ze jonger is
Maar daar is helaas bij onze tinks bijna niet achter te komen. Ik zou ook maar rustig aan doen met inrijden. Het zou wel heel zielig zijn als ze de tweeling heeft gekregen met 3 jaar!
! Leuk halster, het ziet er idd heel groot uit maar als jij zecht dat het niet zo groot is, geloof ik je

Kom je vanavond nog wel even zeggen hoe het ervoor staat
marlijntjuh schreef:Weer geen veulens in dit topic vandaag. De merries hebben geen haast! Arme baasjes![]()
Amandake, Volgens mij zie ik wel verschil kwa buik en uiers als de eerste foto's die ik van haar gezien heb
Safierlover, Welkom! Mooie merrie heb je
Lesleymoos, Bij jou wort het ook al spannend!! Nog maar 10 daagjes
Mooie merrie heb je hoor.
Flettie, Ik vind het bruine hoofdstel heel mooi! Ik denk dat het bij Hercje ook wel heel lief zal staanIk weet alleen niet of het er storend uitziet bij een zwart zadeltje. Misschien is een zwart hoofdstel mooier. Ik zou het eigenlijk niet weten
Frenia, GEFELICITEERD MET JE MIJLPAAL!!De belangrijkste van allemaal
Nu kan het nooit lang meer duren voordat het veulen geboren word
Wbt Angel. Het zou mij ook niet verbazen als ze jonger is
Maar daar is helaas bij onze tinks bijna niet achter te komen. Ik zou ook maar rustig aan doen met inrijden. Het zou wel heel zielig zijn als ze de tweeling heeft gekregen met 3 jaar!
Terorita, Jeetje luna heeft echt uiers! Leuk halster, het ziet er idd heel groot uit maar als jij zecht dat het niet zo groot is, geloof ik je
![]()
IndianSummer, Jammer nog geen veulen! Ik hoop voor je dat je niet teveel nachten moet waken, want het zo weinig slapen op een nacht breekt je echt op![]()
Kom je vanavond nog wel even zeggen hoe het ervoor staat

300 is een mooi getal, Vreya ook zaterdag! 

al durfde ik dat toch niet typen eerst: want 320 is toch ook wel erg bijzonder...en 321 (dan nog 14 dagen
) en 325 (nog 10 dagen) en 330
en ik stel me er nu al op in dat ik voor 26 april geen veulen hoef te verwachten
dus kan ik nog wel even door"mijlpalen"
maar kwam er vanochtend achter dat de uiers dikker waren als normaal, is dat normaal al met 7maanden
IndianSummer schreef:Sorry mensen dat ik z laat reageer, maar helaas, GEEN VEULEN.
Ik heb de hele nacht bij haar geslapen in de kantine. Elk uur ff kijken hoe het ging. Ze mest wel een hele boel! Rond een uur of 4 leek het erop dat ze iets ging doen, ze werd weer wat benauwder, ze lag in haar stal. Maar nee, helaas. Na een half uurtje was alles ook wel weer rustig. Na 1 nacht waken heb ik de knollen al op. De hele nacht zo ongeveer niet geslapen en wel gewoon om 8 uur beginnen op school.
Heerlijk, school. Dus Indian, Alsjeblieft, doe het vanavond..
Vanavond gaan we dus weer hetzelfde doen als vannacht. Weer waken. Pff, ik ben echt zoooooo moe.
en het beest maar niet veulenen he 
en nog een uur heen en een uur terug fietsen 
, ga eens kijken of mijn ma het fototoestel bij zich heeft en dan zal ik ook eens wat plaatjes schieten, enne welkom voor alle nieuwkomers
maar ze kegelt ook niet meer
Ik zou dr maar goed in de gaten houden!
Sommige merries spuiten dagen melk (zoals Macy
) en andere merries krijgen pas melk als het veulen al geboren is! Veel succes!