Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marlijntjuh schreef:Weer geen veulens in dit topic vandaag. De merries hebben geen haast! Arme baasjes![]()
Amandake, Volgens mij zie ik wel verschil kwa buik en uiers als de eerste foto's die ik van haar gezien heb
Safierlover, Welkom! Mooie merrie heb je
Lesleymoos, Bij jou wort het ook al spannend!! Nog maar 10 daagjes
Mooie merrie heb je hoor.
Flettie, Ik vind het bruine hoofdstel heel mooi! Ik denk dat het bij Hercje ook wel heel lief zal staanIk weet alleen niet of het er storend uitziet bij een zwart zadeltje. Misschien is een zwart hoofdstel mooier. Ik zou het eigenlijk niet weten
Frenia, GEFELICITEERD MET JE MIJLPAAL!!De belangrijkste van allemaal
Nu kan het nooit lang meer duren voordat het veulen geboren word
Wbt Angel. Het zou mij ook niet verbazen als ze jonger is
Maar daar is helaas bij onze tinks bijna niet achter te komen. Ik zou ook maar rustig aan doen met inrijden. Het zou wel heel zielig zijn als ze de tweeling heeft gekregen met 3 jaar!
Terorita, Jeetje luna heeft echt uiers! Leuk halster, het ziet er idd heel groot uit maar als jij zecht dat het niet zo groot is, geloof ik je
![]()
IndianSummer, Jammer nog geen veulen! Ik hoop voor je dat je niet teveel nachten moet waken, want het zo weinig slapen op een nacht breekt je echt op![]()
Kom je vanavond nog wel even zeggen hoe het ervoor staat
IndianSummer schreef:Sorry mensen dat ik z laat reageer, maar helaas, GEEN VEULEN.
Ik heb de hele nacht bij haar geslapen in de kantine. Elk uur ff kijken hoe het ging. Ze mest wel een hele boel! Rond een uur of 4 leek het erop dat ze iets ging doen, ze werd weer wat benauwder, ze lag in haar stal. Maar nee, helaas. Na een half uurtje was alles ook wel weer rustig. Na 1 nacht waken heb ik de knollen al op. De hele nacht zo ongeveer niet geslapen en wel gewoon om 8 uur beginnen op school.
Heerlijk, school. Dus Indian, Alsjeblieft, doe het vanavond..
Vanavond gaan we dus weer hetzelfde doen als vannacht. Weer waken. Pff, ik ben echt zoooooo moe.