Blij dat na zo'n start nu alles goed gaat!J_emma, heel herkenbaar dat namen verzinnen wat niet lukt.... Heb een heel lijstje maar niks "springt" eruit ....
cp112 Wat een bollies
heerlijk dik in hun vacht
Nog even en dan springt er al een veulentje in de wei
Kabayo, Jaaa gwen heeft echt amper een buik hihi. Denk dat dat nog wel komt
Ik zal ook wat meer proberen te reageren op iedereen, iets vaker achter de computer duiken ipv mn telefoon hihi. Uw merrie bijna veilig! yesssss
Corina, Ennnn? hoe gaat het met je merrie? Al meer actie erin of blijft het nog lekker warm binnen?
MizzMontana, yeaahhh! 320 dagen whohoooo
Dustinlover, oeehhh jullie zijn er bijna
Venthe, ohh nee... NOg een beetje gelukt met de binnenbak? Hier beweegt het veulen af en toe
Super leuk dat het veulentje zo beweegt!
Meestal zeggen ze toch dan een hengstje drukker is in de buik van de merrie? (fabbeltje ik weet het hihi)Cynthia, Wat een geve foto! Dikke laag sneeuw! Heerlijk
KahluaB Wat een mooie foto
Piarens, Hier precies hetzelfde
Misschien een beetje te enthausiast hihiTanja84 hihi klinkt bekent het gedeelte met het bijlezen
Knolselderij, Als die normaal wel aansciet scheelt het dan heel erg? of helpt het alleen de eerste paar uur?
AnsoDM, Woww wat is ze wit! hier is alles geel ipv wit
Zooo, als het goed is redelijk bij.. Sorry voor degene die ik heb gemist!!
We zijn net weer 2 dagen naar school. Genieten doe ik zeker van de paarden, alleen ben ik 's avonds vaak veel te moe om nog even lekker te gaan rijden.

nog geen veulen. merrie stelt men gedult goed op proef