Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
loulou schreef:Hier begint de uier opeens weer te 'groeien'
ze is ook weer onrustig en kijkt steeds boos naar haar buik. Maar nog geen hars.
Ze had net 38.3 terwijl ze normaal 37.8 heeft, dus zo nog maar een keer temperaturen.
tiwi1969 schreef:loulou schreef:Hier begint de uier opeens weer te 'groeien'
ze is ook weer onrustig en kijkt steeds boos naar haar buik. Maar nog geen hars.
Ze had net 38.3 terwijl ze normaal 37.8 heeft, dus zo nog maar een keer temperaturen.
Deze temperatuur wel even in de gaten houden dat hij niet hoger wordt ivm mogelijke infectie. Bij twijfel overleg met je dierenarts.
Heeft nog niks met een naderende bevalling te maken, dan zakt hij tot onder de 37
Ben even kwijt hoe ver jouw merrie is.
Ennasil92 schreef:Ze is echt geweldig Mirjam![]()
![]()
En misschien dat ik niet 1 maar 2 veulens krijg dit jaarik ga woensdag bij een drachtige shetten dame kijken
(thuis weten ze trouwens nog van niks, maar zien vanzelf als de kudde wat gegroeid is)
Renske_W schreef:Ennasil92 schreef:Ze is echt geweldig Mirjam![]()
![]()
En misschien dat ik niet 1 maar 2 veulens krijg dit jaarik ga woensdag bij een drachtige shetten dame kijken
(thuis weten ze trouwens nog van niks, maar zien vanzelf als de kudde wat gegroeid is)
Haha zo is het maar net!
Ik heb het een paar weken voor mijn vriend geheim gehouden dat er een 2e paard bij was gekomen.![]()
Paard was wel een verrassing voor hem, dus vandaar dat ik hem niks kon zeggen.
Zijn vertrouwen in mij is wel gedaald, hij zoekt overal wat achter.