Woogy schreef:Linda: lekker he, zo'n schommelde PH

Andrea, heeft zij geen vorm van veulenziekte? Ben niet bekend met dit fenomeen en probeer het mijne ervan te leren. Hopelijk zijn jullie er snel genoeg bijgeweest.
Daisyjazz wil graag records breken, laat dat kind toch

Faline: sterkte met het verlies van je maatje, nooit leuk om ze kwijt te raken

Fokfanaat: jeeeej baytime!

Hier een domper, de mensen die Kaz gekocht hebben, zien er ineens vanaf

'ga geen drie jaar kunnen wachten om er iets mee te doen'...

Goh wat stom dit zeg. Inderdaad dat hadden ze ook wel eerder kunnen bedenken. 
Dustinlover schreef:Woogy heb je wel een aanbetaling gevraagd? Ik heb ook 1 veulen gereserveerd staan, met aanbetaling.. Alleen hij word zo leuk dat ik het niet erg vind als ze afzeggen

Hier geen idee voor 2018.. Het meeste is nu gedekt en eentje word nu gedekt

.. Dus nu maar afwachten.
Aanbetaling zou ik ook vragen denk ik indd. 
Belle2000 schreef:Ik heb dit topic niet meer bij gehouden omdat ik niet zo vaak op bokt zit maar wou toch even zeggen dat Belle bevallen is.
Maandagochtend heeft ze een gezond hengstje gekregen! Hij heet Kylan.
[ [url=m/8g3Dun.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gefeliciteerd!
Fotsy schreef:dikke knuffel voor de mensen die het hier even nodig hebben
zitten weer paar spannende merrie's tussen
en gefeli aan diegene met het bonte veulen
woogy balen zeg
oh DL heb je ze deze keer wat gespreid
maritb als de ph dan daalt, is het voor goed
Alexandra jij vroeg eens iets over het leeglopen van je merrie's uier. Hier is de ervaring dat na weidegang hun uier altijd wat mindert maar op een dag blijft hij gelijk aan smorgens en dan wordt het spannend en loopt die nooit meer terug, vult alleen maar meer en meer.
Gisteren liep ze toch nog weer iets terug: 3 uur s middags zelfde als s morgens en bij binnen 5 uur s middags toch iets teruggelopen. maar al lang niet meer zoals vorige week. Ben benieuwd wat ze gaat doen.
fokfanaat schreef:Helaas niks vanacht....
Tegenvaller 
fokfanaat schreef:[ [url=m/0vJbVF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WM3UtW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb een nieuw alarm geleend, dus wel wat meer rust
Ze is er wel écht klaar voor zeg! 
Gisteren opnieuw gaan insemineren bij mijn buurman met de merrie van mijn moeder, had eerste keer niet gepakt helaas.
Was daar in het land een merrie aan het bevallen die 's ochtends echt nog niets had laten zien 0,0 uier ook. Had een dorpsgenoot gezien dat ze lag te bevallen met pootjesblaas er al uit. Buren meteen erheen en moesten wel flink helpen dus maar goed dat iemand het zag.. Na de geboorte ook eerst nog geen uier. Tegen half 5 gelukkig wel zo ver ik kon zien. Veulen snapte er alleen nog niks van.. was de deur aan het aflebberen.
Buurman zei dat het wel goed kwam, dus dat hoop ik maar 
Mijn merrie doet nog steeds rustig aan. Gister avond wou ze alleen geen brokjes eten maar verder geen gekke dingen gezien.