Maar dankje! Kunt het bij alle drie nu wel (in meer of mindere vorm) zien.
Linda, heb speciaal voor jou ook en Yazhi update hoor, maar die komt als ik nog ergens tijd heb tussendoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Joto schreef:We krijgen 2 merrie's in pension dit jaar die hier lekker gaan veulenen en daarna lekker de wei op gaan.. Zijn er toch weer leuke dingen te zien
Esther28 schreef:Je kan toch niet complete stamboeken over 1 kam scheren qua karakter. Een paard is een individu met een individueel karakter en niet een bepaald karakter ophangen aan een bepaald stamboek...ik blijf dat toch absurd vinden.
Kan me voorstellen dat als je enkel paarden hebt, kleine pony's wellicht niet heel handig zijn er tussen...
Maar wat ze bij Lelymare dus zeggen: alle quarters en kwpn zijn braaf en sociaal en al t andere niet...
Silly1972 schreef:Nou sorry, begrijp het nog steeds niet.
Als je zegt sorry we zitten vol, dan begrijp ik dat, maar als je zegt sorry, we nemen alleen quarters en KWPNers aan dan begrijp ik dat niet.
Maar ja dat is mijn visie
Fotsy schreef:Heb vorige keer niet gereageerd maar ik vind niet dat je je als opfok moet gaan verantwoorden wie of wel je neemt en dat je zelf de keuze hebt om alleen quarterveulens te nemen. Ieder doet toch wat hij wil.
Vind het zelfs eigenaardig dat zo iemand zich zo uitlaat omdat ze geweigerd worden in de opfok, is toch algemeen geweten dat Lelymare een opfok is voor quarters?
Mijn man is ook zelfstandig en heeft werk genoeg dus als er hem iemand een werk vraagt om te doen, mag hij dit toch wel weigeren ook omdat hij het geen leuk werk vindt, of gevaarlijk of te vuil.
Ik ken hoefsmid die ook alleen maar de brave paarden uit zijn cliëntenbestand meer doet omdat er teveel risico is. Mag toch als zelfstandige?![]()
Bovendien vind ik het heel ongepast om iemands broodwinning te gaan bekladden op het internet. We moeten allemaal hard werken voor onze centen.
Carmuh schreef:Fotsy....Je hebt absoluut gelijk dat een ieder dat zelf mag bepalen. Echter mag ook iedereen zijn mening erover uiten. Maargoed er zijn denk ik genoeg opfokstallen waar je elders terecht kan dus ik zou me er zeker niet druk om maken.
linda2008 schreef:Stromende regen??nou moet het niet gekker worden!! Hier hebben we nog een pak sneeuw;
(Geen drachtige merrie en niet de mooiste foto maar wel het beste beeld van de hoeveelheid sneeuw...)
[ [url=m/Y2b6Rw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Faline schreef:Deze hier al voorbij gekomen?
Het klinkt aannemelijk, maar het heeft toch wel iets vreemds om een paard (planteneter) visolie te gaan voeren voor mijn gevoel![]()
http://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuws ... 69382.html
Faline schreef:Ja hier ook regen en vies weer, geen blubber gelukkig. Paddocks blijven heerlijk droog sinds we ze afgelopen zomer aangepakt hebben