Vandaag Venthe weer geschoren! Ze zit nu op 140 dagen dus nog 200 te gaan!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ze heeft alleen een hoge schoft en iets weke rug. Op de foto vertekend het wat want ze staat op een aflopend stuk.
Wings_love schreef:Angelpam, hoe ver is jouw merrie nu? De mijne had het twee weken geleden ook. Schijnt een hormonaal dingetje te zijn. Was ook met een paar dagen weer weggetrokken.
Begon zo:
[ [url=m/tY8MQ1.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een dag later was het al zo:
[ [url=m/9Ezy7D.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na twee-drie dagen was het weer helemaal normaal.
Jitske25 schreef:Cynthia, ik heb je topic gelezen en ik volg mee hoor! Ze ziet er goed in vorm uit hoor, dus kom maar op dat veulen!
Net Fay haar topic aangemaakt!
Fay (Zwart-bont) x Appaloosa of Haflinger? Kleurencombi in de maak?
Ik ga zo even jouw topic bekijken!AniekR schreef:Cynthia82 schreef:Aniek, Lies alweer op 200 dagen en Roos bijna. Het lukt me maar niet om je in te halen![]()
Beter je best doen!![]()
Maar gefeliciteerd met je half way point. Mooi buikje krijgt Dais ook al!

Scheelt idd wel gokken en puzzelen ja.
Wat dat betreft door schade en schande wijs geworden, zadelmakers zijn echt niet heilig helaas.
op paar regenbuitjes na

Kan dat?
Uiteindelijk hebben ze haar daar hengstig gespoten nadat ze een week op de wei had vertoefd in de buurt van de heren. De dierenarts heeft haar gelukkig goed in de gaten gehouden en gelijk op een ei van 3,5 geinsemineerd want ze blijkt heel snel te rijpen. Binnen twee dagen is het er alweer af. Gelukkig is het in 1x gelukt en kunnen we nu hier mee kletsen