Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
quintusgl schreef:jeetje inkepink!vinger stuk of blauwe nagel? Wat een hormonen gieren er toch door de merries. Ik moet zeggen dat Porva naar mij toe deze week een stuk vriendelijker weer aan het worden is.
ponyparadijs schreef:Draakje kan je haar niet beter meer lucerne gaan voeren? Dan heb je weer ruwvoer. Denk dat ze qua krachtvoer genoeg krijgt!
Neonlight schreef:Zie je dat oranje lint niet hangen?![]()
1ste premie. Jammergenoeg geen kampioen, strikt gezien wel reservekampioen. Was ook een beetje vreemde kampioenskeuring, de ronde draven heb ik gemist.Commentaar van de jury weet ik niet, ook wel jammer.
Neonlight schreef:Ik vind haar ook niet echt vermagerd maar inderdaad is de bespiering weg.
Gemma, schei uit over die bekers. Zit nog steeds te dubben waar ik ze kan laten zonder dat ik ze zie.![]()
En ik heb net een topicje van mijn kanjer en dus Neons eerste veulen gemaakt: [ITP] Reedhill's Devdan op de hengstenkeuring.
draaakje schreef:leuk hoor, die bekkerseet smakkelijk
Ik wil syl inderdaad niet nog meer krachtvoer gaan geven. ze krijgt trouwens ook nog een half schepje bietepulp met voerbeurt. (mm lekker veel suiker)
dat gerst idee klinkt heel interessant, ik ga eens kijken of ik daar aan kan komen, en hoeveel geef jij dan???
meer ruwvoer word moeilijk, hooi en kuil kan ze gewoon blijkbaar niet meer zo veel eten, ze begint er wel steeds weer aan, want het ligt er de hele dag, maar ze zit denk ik gewoon vol. brokken daarin tegen eet ze dan wel, en appeltjes enzo.
is gemalen mais anders iets? (al hoor ik daar ook minder goede verhalen van, en ze krijgt al maislijnzaadbrok, is om dik te worden en goed voor de vacht)