vanalleswa schreef:melanie er zijn inmiddels 3 veulens verworpen op de manege
eerst die van swendalin toen die van donja en dinsdag of woensdag die van kendalin
dus falona zorg maar lekker voor pandorra
Ik had het gehoord ja (Kendalin was donderdag trouwens) en ik begin me nu echt serieus zorgen te maken om mijn meisje. En niet alleen vanwege het veulen, dat stilstaan is niet goed voor d'r oude peesblessure en ze wordt er waarschijnlijk nog knettergek van ook. Het gaat mij nu een hoop extra tijd kosten om er weer verantwoord op te kunnen gaan zitten en om die pees weer soepel te krijgen. Maar goed, dat veulen willen we er ook levend uit zien te krijgen.
salliona schreef:Vanalleswa: 3 verworpen al? Jeu zeg wat vreselijk. Daar zou toch een rede voor moeten zijn? Heerst er geen virus? Heeft een Da de verworpen veulens gezien? Tonen de merries misschien dezelvde syptomen? Als ze die al vertonen?
Ik weet dat de DA sowieso bij de tweede en derde is geweest en het advies van de paarden op stal houden om alle risico's uit te sluiten komt mede van hem komt, maar ik heb geen idee of het een virus is of niet. Ik ga ervan uit dat ze daar wel mee bezig zijn, er waren er dit jaar 13 drachtig bij ons (zowel pensionners als van de manege) en ze willen natuurlijk wel voorkomen dat er meer te vroeg af komen. Tot nu toe zijn het allemaal merries van de manege geweest die hebben verworpen. Ik hoop maar dat het in mijn voordeel is dat die drie merries allemaal in de grote stal staan en de mijne in de kleine.
Het is echt stom, ik begin me nu aan ieder ieniemienie klein detail dat bij Pandora anders is dan bij die merries die verworpen hebben vast te klampen om mezelf maar aan te praten dat zij de kleine nog even binnen houdt. Nog een maand...
Voor het geval iemand nou denkt dat er meerder stallen zijn met zoveel verworpen veulens of dat we dingen door elkaar gaan halen, Vanalleswa, Melanie_, Cuba Libre en ik rijden op dezelfde manege. De drachtige merries van Melanie_ staan niet op die manege.