Mooi geschreven weer allemaal
Dat van het bloed aan het uier was mij ook al opgevallen,dat had Yashilha vorige week
Ya heeft een mooi uier(lekt ook wat),maar als ze het land op gaat loopt het nog terug(de tepels)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daarna beloof ik bij te lezen.

Zo op haar bovenbeen zitten van die "schilfertjes" die je ook wel ziet als de DA langs is geweest met glijmiddel om op te voelen bijvoorbeeld. Weet je wat ik bedoel? 
althans dat vind ik elke keer weer als die 300 dagen dan eindelijk gepasseerd zijn 
Het begint steeds meer en meer en meer te kriebelen hier 

vanalleswa schreef:melanie er zijn inmiddels 3 veulens verworpen op de manege
eerst die van swendalin toen die van donja en dinsdag of woensdag die van kendalin
dus falona zorg maar lekker voor pandorra
salliona schreef:Vanalleswa: 3 verworpen al? Jeu zeg wat vreselijk. Daar zou toch een rede voor moeten zijn? Heerst er geen virus? Heeft een Da de verworpen veulens gezien? Tonen de merries misschien dezelvde syptomen? Als ze die al vertonen?
dan ben je er volgend jaar weer vroeg bij.
ik tel 340 dagen.

ze mag absoluut niet gaan overdragen
maar zoals het er nu uitziet gaat ze niet op 333 dagen bevallen zoals vorig jaar

jennyk schreef:SA: gefeli met je eerste drachtige dames voor het volgende jaar. Hoeveel probeer je drachtig te krijgen dit jaar en van welke hengst?