Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Valeria schreef:Morgen Iedereen!! Iedereen GEFELICITEERD met zijn verjaardag en behaalde premies!!! en eventueel geboren veulentjes.. afgelopen weekend erg druk gehad. veel mensen komen kijken naar mijn kleine prinsesje.
At Muzefee... als je toch ricjting Divoza gehad kom je bij Serena kijken? en foto's maken?? staat zo'n 5 minuten van de divoza af..
Bovendien ben ik er vorig jaar geweest en heb toch niks gezien wat ik nog moet hebben.
k nog gefeliciteerd met je verjaardag en okee ik ben 41 geworden
, na een rit van 900 km , en een auto die in panne is gevallen , heb ik dit kadootje meegebracht ,foto's zijn nog van bij de vorige eigenaars.

En ze kan deze week aan het werk gaan, want natuurlijk was de ketting die ik uit had gezocht te groot voor mij, dus nu maakt ze er eentje op maat.
Super gewoon. En weer een reden om terug te gaan.
Maar.....ben nu weer aan het
Hier precies hetzelfde, zaterdag wedstrijd gehad en weinig tijd gehad, gisteren bij Nicole geweest en nu weer aan het werk, dus volop tijd voor Bokt.
wens hem maar veel beterschap van mij!
En toen bleef ie braaf staan, denk dat Zenith zelf verschrokken was van wat er gebeurd was...
dus kon ie niet weer zelf terug

Beterschap voor je friesje.