HHenny schreef:begrijp ik het goed dat de temparatuur daalt als de bevalling nabij is?
klopt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
HHenny schreef:begrijp ik het goed dat de temparatuur daalt als de bevalling nabij is?
zo groot en hard als een voetbal, en blinkt enorm, ze krijgt der benen niet meer dicht, het is een zwartbles en die uier is zo gerekt dat die niet meer overal zwart is, vleeskleur bovenaan, de tutten steken voor der poten door en als ze stapt floepen die om de beurt naar achter, dit kan toch niet meer !!! silketje schreef:die uier is zo gerekt dat die niet meer overal zwart is, vleeskleur bovenaan, de tutten steken voor der poten door en als ze stapt floepen die om de beurt naar achter, dit kan toch niet meer !!!

(of proberen
)

we hebben er ook zo 1 die een mega uier krijgt die naar achter hangt maar als die hard wordt bevalt ze snel.
Spannend!

hier wil het maar niet!
) 

Thomas5 schreef:

?
)
Wat een nuttige invulling geef jij aan een stress-time-out 

Wat zie je verder aan haar? Minder (tegelijk) eten, staart van zich af dragen, als de kling langer/slapper wordt en er komt mss wat slijm uit dan gaat het dichtbij komen. Mazzel-meid schreef:HHenny schreef:begrijp ik het goed dat de temparatuur daalt als de bevalling nabij is?
klopt