Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Dana01

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 08:45

mooi veulentje hoor.....

Maartje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 08:54

MISTY HEEFT EEN MERRIEVEULEN!!!!!!

Mistique butterfly is vannacht om 00.15 geboren, het was voor misty wel een zware bevalling ze kreeg het veulen er niet liggend uit (ook niet met hulp van ons) daarna ging ze staan en perste haar er staand uit dus moest ik haar opvangen (met een hoop vruchtwater etc over me heen blergh hihi)en brak de navelstreng meteen. Verder was ze eerst echt helemaal op en duurde het een tijdje voordat ze door had dat er nog een veulentje in de stal lag maar daarna ging alles snel, nageboorte staan en drinken

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 09:00

GEFELICITEERD!!!!!!!!!en ook nog een merrie.....gaat alles nu goed met moeder en dochter?

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 09:00

enne..............fotos?????????

Maartje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 09:17

alles goed met moeder, ik moet voor de foto's even wachten die worden denk ik straks doorgestuurd

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 09:21

Gefeliciteerd!!!!! Jammer dat de bevalling niet volgens het boekje ging.

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 09:50

Maartje: Gefeliciteerd met je veulen.Maar goed dat jullie er bij waren. Ben benieuwd nar de foto's.

Petraaken: Jeetje drie weken al kegelen. Dat is lang zeg. Nou hopelijk komt het spoedig.

Orion: Wat mooie droge foto's van de kleine. Vooral doe actie foto vind ik erg mooi. Kijkt ze zo lief op.

Ik ga vanochtend weer naar mijn merrie. Vanmiddag zal ik er weer een update op zetten.

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 10:26

Gefeliciteerd!!!! Jammer alleen dat het zo moeilijk ging. En hoe heet ze???

Hier ook nog niets, ook niets verwacht hoor. Mevrouws uier is 's avonds niets meer van over. Wel was ze gisteren onrustig op de paddock, veel slaan met haar staart en ze staat wijdbeens en met haar achterbenen naar achteren Verward Snappen julie het nog Haha!

We wachten dus geduldig af.... De nacht van zaterdag op zondag lijkt me wel een goed idee, het is zondag zulk mooi weer Haha!

Nou Sjen, heeft Siena er al wat uitgepoept? En Dennis? Het gaat hier nu wel in moordend tempo... Ik vind dat Siena de volgende mag zijn!!! (Of Myrdal natuurlijk, dat vind ik ook goed Haha! )

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 11:10

Myrdal schreef:
Ik vind dat Siena de volgende mag zijn!!! (Of Myrdal natuurlijk, dat vind ik ook goed Haha! )

Neenee Eerst Lowara Haha!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 11:33

Gefeliciteerd Maartje Party!!

Nog een Misty met veulen Haha!

@ Orion
Wat een prachtig veulen Lovers

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 11:34

Nee hoor, hier ook weer een saaie update! Ik had ook niets verwacht. Ik heb lekker doorgeslapen daar. De uier en vulva zien er normaal uit, alleen een wit harsdopje op de uier. Vulva redelijk slap. Ik hoop echt dat ze wat in het weekend doet!
@ Myrdal: bij jou duurt het ook maar voort, beetje in hetzelfde schuitje he! Op hoeveel dagen zit ze?
@ Maartje: Gefeliciteerd!
@ Orion: wat een knapperd zeg!
@ Flettie: Lowara ia al iets langer overtijd, dus doe die maar eerst! En dan een paar uur later Siena Haha!

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 12:05

Gefeliciteerd Meavy en Maartje!
Gelukkig gaat nu alles goed met de kleintje...

Orion, wat is Amon prachtig zeg! Wat een vent... schitterend!

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 12:10

Tja, Lowara mag natuurlijk ook altijd!!!! (was ik die al haast vergeten Bloos ) Stoute Lisa!
@Sjen: Myrre is maandag uiteteld, ze is dan precies 11 maanden, dus welke dag we zitten, ik ben de tel een beetje kwijtgeraakt.... Bloos

Oke, dus eerst Lowara, dan Siena en welke zijn er nu nog meer overtijd?? (maar Myrdal mag altijd overal tussendoor Haha! Mijn eigen merrie mag ik toch wel een beetje voortrekken he Knipoog )

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 12:26

Nee want die is dus nog niet overtijd Knipoog Eerst de merries die overtijd zijn! Ik houdt het ook niet meer bij wie er nu nog moeten. Roos en Bren nog...en Toutie weet ik niet hoe ver die is?

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 12:29

Nog niets van Roos.
En bij Roos nog geen spook verhalen dat ze 3 weken over tijd gaat. Die is nu nog 2 weken te vroeg en ik hoop voor haar toch echt niet dat ze over tijd gaat. Ik denk niet dat ze dat gaat doen(anders kwam ik nu nog niet iedere keer m'n bed uit voor haar Tong uitsteken).

Uier word nog steeds groter. Billen worden iedere keer slapper als ik denk dat het niet slapper kan. Ze staat nu gezellig bij de aanstichter van deze buik op het land Knipoog.
Vanacht blijft m'n vriend weer slapen, die zal er niet blij mee zijn als ik er 's nachts uit ga Tong uitsteken.

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 12:34

Gefeliciteerd Maartje!!

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 12:36

Volgens mij weet Toutie ook niet hoever ze is, ze had haar toch gekocht en toen bleek ze drachtig te zijn? Of haal ik haar met iemand anders door de war.... Zucht... al die namen en ik ben al niet zo goed in namen onthouden.....

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 12:39

Hannelore schreef:
Maartje: Gefeliciteerd met je veulen.Maar goed dat jullie er bij waren. Ben benieuwd nar de foto's.

Petraaken: Jeetje drie weken al kegelen. Dat is lang zeg. Nou hopelijk komt het spoedig.

Orion: Wat mooie droge foto's van de kleine. Vooral doe actie foto vind ik erg mooi. Kijkt ze zo lief op.

Ik ga vanochtend weer naar mijn merrie. Vanmiddag zal ik er weer een update op zetten.

heb ik 3 weken geplaatst. Bloos! Het is maar 1 week hoor. Haha! Ze is nu al 3 dagen overtijd.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 12:40

Maartje78 schreef:
MISTY HEEFT EEN MERRIEVEULEN!!!!!!

Mistique butterfly is vannacht om 00.15 geboren, het was voor misty wel een zware bevalling ze kreeg het veulen er niet liggend uit (ook niet met hulp van ons) daarna ging ze staan en perste haar er staand uit dus moest ik haar opvangen (met een hoop vruchtwater etc over me heen blergh hihi)en brak de navelstreng meteen. Verder was ze eerst echt helemaal op en duurde het een tijdje voordat ze door had dat er nog een veulentje in de stal lag maar daarna ging alles snel, nageboorte staan en drinken

gefeliciteerd hoor. Wel minder dat het een zware bevalling was. Ach gut

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 12:46

@ Dennis: ik dacht ook dat Siena te vroeg zou zijn! Op dag 325 ongeveer had ze al slijm uit de vulva (volgens DA de slijmprop) en heeft ze al 'valse weeen' gehad. Ik ben er toen ook al gaan waken, dus het kan echt dat ze je zo lang voor de gek houden.
Ook heeft ze nu al wel twee weken harsdopjes.
@ Myrdal: klopt, misschien is zij ook al wel overtijd, dat weet ze dan ook niet!
@ Petraaken: ja ik wist dat jij ook nog moest, maar wist de naam van je merrie niet meer, wat was het ook alweer?

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 12:54

Ik ben echt benieuwd. Ik rij haar al 3 maanden niet omdat ze zo dik was. Ze droeg eerst vooral in de breedte, maar nu is ze gewoon helemaal tonnetje rond. Ik heb het eigenlijk vanavond besteld Tong uitsteken. We zullen zien.

Toutiemeis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 14:45

Inderdaad meiden!

Ik heb geen flauw idee wanneer ze moet bevallen...

Maar dankzij alle ervaringen die ik hier lees weet ik nu dat ze niet lang meer draagt!

Plus dankzij jullie word ik met de dag zenuwachtiger...... Haha!

Bedankt hoor Knipoog

Ik mocht vandaag aan haar uiers zitten!??!?
Misschien al aan het wennen dat het veulen er aan gaar hangen ofzo?

Wie moeten er nou nog bevallen?
Is er nog iemand die het bij kan houden Verward

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 14:56

@ Toutiemeis: je wordt inderdaad wel zenuwachtig als je alles hier zo leest, maar je (althans ik Haha! ) leer er ook heel veel van. Spannend dat je niet precies weet wanneer het komt...
@ Dennis: spannend... koninginne-nacht-veulen?? Haha!
@ lowara: hoe gaat het?
@ Sjen: still counting... Ach gut
@ Maartje: gefeliciteerd!!! Haha!

Zo... het is vakantie!!! Haha!
Eerst maar eens kijken hoe het met mijn wandelende tonnetje is zo.
Gisteren kon ik niet, dus ben benieuwd of ze nog ronder is geworden...
Bloos

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 15:41

Myrdal: Mijn merrie staat ook wijsbeens. Wel grappig hoe de drachtige merrie's met hun dikke buik omgaan.

Sjen: Jeetje nog niks. Nou wel fijn dat je goede nachtrust hebt gehad. Anders ben je op het eind helemaal gebroken. Ik zal voor je duimen a.s. weekend. Ik vind dat mijn merrie zaterdag wel een veulen mag geven. Hopelijk is ze het ermee eens.

Dennis: Ook nog niks. Ik hoop voor je dat ze inderdaad niet 3 weken gaat overdragen.
Misschien je vriendje iets in de oren doen zodat hij je niet hoort!

Petraaken: Oh dan hebik dat niet geod begrepe. Ik dacht al en schrok eigenlijk ook wel een beetje. Maar valt nog mee dus. Nou als ze kegelt zal het toch niet zo lang meer duren.

Lowara: Geen nieuws van haar. Vind toch wel dat zij nu eerste recht heeft op haar veulen. Als 18 dagen overtijd is een hele lange tijd als je wacht op het veulen.

Update Bren: Mevrouw had een zeer bewegelijke buik. Veulen ging aardig tekeer. Uier was vanochtend weer groter. Nog niet voldoende maar wel al ruimer dan ooit geweest is. Lijkt wel alsof ze toch nog meer invalt bij de flanken. Ik zie dat niet meer maar mijn stalgenoot wees mij erop. Voor de rest is ze nog rustig en geeft geen tekenen van naderende bevalling. Maar misschien wordt ik wel gebeld vanavond. Afwachten maar.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 15:46

Ik heb mn vriendje wel nodig om m'n bed uit te komen. Ik ben al 2x door mijn wekker heen geslapen Tong uitsteken. Ik ben wel zo lief dat hij mag blijven liggen, het is mijn hobby, dat veulen.