Gefeliciteerd met het veulen Mirjam, ziet er mooi uit! Vos is toch wel overheersend he... ik heb ook een vosmerrie.
We duimen met je mee Baudyh, gelukkig kennen ze elkaar al.. of het lijkt me een voordeel maar dat weet ik eigenlijk helemaal niet. Heeft het veulen goed afscheid kunnen nemen van de merrie?
Afgelopen zomer vol enthousiasme m'n merrie laten insemineren.. maar nu het dichterbij komt vind ik het dood eng eigenlijk. Gelukkig gaat het meeste tijd gewoon goed.. maar toch..
Hier maakt onze oma ook al vaart. 7 april uitgerekend op laatste dekdatum. Nu is ze vaak wel ca. 2 weken te vroeg maar de melkbar komt weer goed in zicht.
Ik hoop echt dat het weer wat beter gaat worden. Gelukkig blijven ze nog even tot mei zitten.
AstridJ
Geplaatst: 02-03-20 19:19
Gefeliciteerd Mirjam! Fijn zo overdag!
Dikke buiken komen er voorbij!
En ik zag nog een merrie voorbij komen met placentitus en iemand met hoefzweren. Hopelijk komt dat allemaal goed.
En Baudyh fijn dat het goed gaat met het veulen!
Vandaag heb ik voor het eerst het veulen duidelijk zien bewegen. Voor de liefhebbers een filmpje
En de beentjes kunnen nog best de lucht in met de dikke buik (284 vandaag)
Ook een onderbuik foto geprobeerd
2a54z6e45r6r
Geplaatst: 02-03-20 19:20
Veel sterkte Baudyh, ik had over je post gelezen. Paarden houden is inderdaad niet altijd makkelijk! Ik duim dat kleine Phi het goed zal doen met mevr G eind deze week
Laatst bijgewerkt door 2a54z6e45r6r op 02-03-20 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt