Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
salatiga1995 schreef:Nou het succesverhaal bleek toch niet zo’n succes.. te vroeg gejuicht helaas!
Ik ging vol goede moed naar stal en begon te installeren, camera deed het perfect en alles werkte tot ik de camera op WiFi wou laten draaien.. De kabel ging eruit en spontaan was de camera nergens meer te vinden tot ik de kabel er weer in deed.. Dus heb nog steeds niks helaas
Kimsel94 schreef:salatiga1995 schreef:Nou het succesverhaal bleek toch niet zo’n succes.. te vroeg gejuicht helaas!
Ik ging vol goede moed naar stal en begon te installeren, camera deed het perfect en alles werkte tot ik de camera op WiFi wou laten draaien.. De kabel ging eruit en spontaan was de camera nergens meer te vinden tot ik de kabel er weer in deed.. Dus heb nog steeds niks helaas
Heb je de wifi instellingen wel goed ingesteld? In de gebruiksaanwijzing die ik bij de mijne had, stonden er heel specifieke dingen in.. pfoe wat was dat ook alweer... probeer er later op terug te komen!
salatiga1995 schreef:Dan zou ik een kabel van de router naar stal moeten spannen, dat is zo’n 100-150 meter.. Bestaat er wel zo’n lange kabel? En moet die niet onder de grond dan?