Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

En als het wat verdriet verzacht doe ik het zelfs heel graag....
Wat is er apart aan de combi?
.
Gelukkig nu weer focus op jouw mooie merries!
Waarschijnlijk het uier dat begint te drukken,het is ook allemaal nieuw voor haar.
salatiga1995 schreef:Nou het succesverhaal bleek toch niet zo’n succes.. te vroeg gejuicht helaas!
Ik ging vol goede moed naar stal en begon te installeren, camera deed het perfect en alles werkte tot ik de camera op WiFi wou laten draaien.. De kabel ging eruit en spontaan was de camera nergens meer te vinden tot ik de kabel er weer in deed.. Dus heb nog steeds niks helaas

Ik mag eigenlijk niet zeuren hoor, eind mei verwachten we nog een veulentje maar die heb ik nog niet eerder genoemd hier. Ik zal haar binnenkort eens introduceren 
Kimsel94 schreef:salatiga1995 schreef:Nou het succesverhaal bleek toch niet zo’n succes.. te vroeg gejuicht helaas!
Ik ging vol goede moed naar stal en begon te installeren, camera deed het perfect en alles werkte tot ik de camera op WiFi wou laten draaien.. De kabel ging eruit en spontaan was de camera nergens meer te vinden tot ik de kabel er weer in deed.. Dus heb nog steeds niks helaas
Heb je de wifi instellingen wel goed ingesteld? In de gebruiksaanwijzing die ik bij de mijne had, stonden er heel specifieke dingen in.. pfoe wat was dat ook alweer... probeer er later op terug te komen!
ik heb de bokker weer een berichtje gestuurd maar die weet het ook niet.. hij zou in theorie gewoon ook moeten werken maar er is iets in de router denk ik die het blokkeert.. salatiga1995 schreef:Dan zou ik een kabel van de router naar stal moeten spannen, dat is zo’n 100-150 meter.. Bestaat er wel zo’n lange kabel? En moet die niet onder de grond dan?