Hup pretty hup, dat wordt minstens 1 veulen toch???
Lieve Davinde buiten, heerlijk.
En Fairy Pop, wat een leuke naam en leuk veulen!
Pol, als je meedoet aan gouden merrieveulen heb je mijn stem wat een lievee uitstraling heeft Livia...
Fré is erg onrustig. Overdag was ze heeel sloom. Amper bewegen, veel geeuwen. Dan willen kroelen met soortgenoot om ze na 15sec chagrijnig weg te jagen. Ze dreigde zelfs naaar haar 2-jarige dochter waar ze anders zo close mee is.
Othilly
Geplaatst: 01-05-16 22:25
keresa schreef:
[ [url=m/BBVoIP.jpg]Afbeelding[/url] ] Hier ons kleine meisje
Wat een droppie !!
Tietanalyse geweldig!
Tinniie: Hoe is t mogelijk!!! Jij verdient echt een prijs inmiddels voor al je geduld
O pretty: migraine ongeveer dat gevoel in je hoofd..Ik leef met je mee..alleen t woord roept al misselijkheid bij me op..sterkte!!
Ik kan er de vinger er niet precies op leggen maar fien dr blik in dr ogen was anders vanavond. Ik vind dat erg vreemd. Verder was ze wel gewoon zichzelf.
Dank je wel..lief knolselder.. livia is ook echt heel lief en zacht! Een droombaby!
Knolselder
Geplaatst: 01-05-16 22:34
angelpam schreef:
Knappe merrie veulen keresa.
Knolselder zit het er dan aan te komen?
Ik kan er de vinger er niet precies op leggen maar fien dr blik in dr ogen was anders vanavond. Ik vind dat erg vreemd. Verder was ze wel gewoon zichzelf.
Ik durf geen uitspraken meer doen maar laat ons hopen!
Zie alweer mooie foto's voorbij komen in paar uur tijd, mooi veulenspam! Cemlys, jouw veulen spat toch wel van mijn scherm hoor!
keresa
Geplaatst: 01-05-16 22:37
Mama Altingshof Whispering Why Kiki Papa Glebedale Razamataz
Baby heet Altingshof Liberty Kaira
Laatst bijgewerkt door keresa op 01-05-16 23:22, in het totaal 1 keer bewerkt
AniekR
Geplaatst: 01-05-16 22:44
Ines, zag de foto's al op fb, wat is hij stoer zeg! En ik vind de naam echt super!! Goed teken dat er nog geen brilletje gesignaleerd is, zou ook een keer leuk zijn om kleur te houden!
Gentle is ook echt gaaf, maar wat wordt hij al groot inderdaad!
En de mooie merrie's van Tjinta en Pol1 komen nog voorbij.
Willie, ook al gezien op fb, maar gefeliciteerd ook met jullie merrieveulen. Een Razamataz toch? *edit* haha ja dus ^_^
Goed dat ze zo rustig was Cynthia. Ben benieuwd naar de foto's. Leuke analyse! Als ik vergelijk met de vorige 2 drachten, doet ze het naar het einde toe echt anders. Zou het dan een merrie kunnen zijn? Andere 2 waren hengsten.
Spannend pretty en beterschap met de migraine!
Knappe vosjes, Tjinta en bruintje.
Mooie dame keresa.
Melk is nu echt wel plakkerig en proeft zoeter. Wel nog kleurloos en dezelfde pH. Ben benieuwd of ik voor het veulen een kleurtje zie.
Ik ga in de tent slapen. Moet ik minder ver. En dan heb ik toch wat meer slaap.
Was een verkeerde foto mopjemop Dit veulen lag idd onder de deken We hebben het hele weekend voor zijn leven gevochten hij was 6 weken te vroeg geboren lag op een luchtbed met deken en deken over hem heen Onze Canjer heeft het helaas niet overleefd
Net uier gecheckt, dichterbij mag ik niet komen. Ze tilde al dreigend haar been op (is altijd wel fel, dus niet verrassend dit). Banden zijn super slap, dus zet toch maar een paar wekkers vannacht.